2.17 Criteris d’avaluacio
Els criteris d’avaluació que podem usar per a mesurar fins a quin grau els nostres alumnes son responsables son bàsicament qualitatius. La mitjana dels diferents aspectes en els quals els nostres alumnes han de ser responsables ens donarà l’índex de responsabilitat que tenen. Felicito si algú inventa una forma de puntuar-ho i donar dades quantitatives, però crec que més aviat es tracta d’un tema qualitatiu.
Ítems d’avaluació :
·
Felicito
en/na per la seva actitud responsable
durant totes les activitats que fem a classe d’educació física.
·
Felicito
en/na per la seva actitud responsable
durant totes les activitats que fem a classe d’educació física, però
especialment quan ha fet de mestre d’un grup de companys/es.
·
Felicito
en/na per la seva actitud responsable
davant dels companys/es, envers el material propi i el comú, i en general
durant totes les activitats que fem a classe d’educació física.
·
Llevat
d’alguns moments, sol tenir una actitud de responsabilitat durant la classe d’educació
física.
·
Sol
tenir una actitud de manca de responsabilitat durant algunes estones de la
classe d’educació física.
·
Durant
la classe d’educació física dona sovint mostres de manca de responsabilitat.
Aquest fet fa que tant el mestre com la resta de companys/es no puguin tenir-li
la confiança necessària.