2.18   Criteris d’avaluacio

Els criteris d’avaluació que podem usar per a mesurar fins a quin grau els nostres alumnes son respectuosos son qualitatius. Crec que, més que definir criteris globals a nivell de classe, és a nivell de cada alumne que podrem avaluar el seu grau de respecte, i a partir d’ aquí felicitar-lo o suggerir-li un canvi d’actitud.

Serien ítems d’avaluació:

·         Felicito en/na per la seva actitud de respecte durant totes les activitats que fem a classe d’educació física. No solament és respectuós/a, sinó que demana als altres el mateix tipus de respecte que ell té.

·         Felicito en/na per la seva actitud de respecte davant dels companys/es, envers el material propi i el comú, i en general durant totes les activitats que fem a classe d’educació física.

·         Llevat d’alguns moments durant els quals es deixa endur per la ira, sol tenir una actitud de respecte durant la classe d’educació fisica.

·         Sol tenir actituds de manca de respecte durant algunes estones de la classe d’educació fisica, especialment envers els seus companys.

·         Durant la classe d’educació fisica dona sovint mostres de manca de respecte, no solament envers els companys/es, sinó també envers el mestre. Seria bo que tinguéssim una entrevista conjuntament amb el tutor/a per tractar aquest tema i fer canviar aquesta actitud.