2.18 Criteris d’avaluacio
Els criteris d’avaluació que podem usar per a mesurar fins a quin grau els nostres alumnes son respectuosos son qualitatius. Crec que, més que definir criteris globals a nivell de classe, és a nivell de cada alumne que podrem avaluar el seu grau de respecte, i a partir d’ aquí felicitar-lo o suggerir-li un canvi d’actitud.
Serien ítems d’avaluació:
·
Felicito
en/na per la seva actitud de respecte durant totes les activitats que fem a
classe d’educació física. No solament és respectuós/a, sinó que demana als
altres el mateix tipus de respecte que ell té.
·
Felicito
en/na per la seva actitud de respecte davant dels companys/es, envers el
material propi i el comú, i en general durant totes les activitats que fem a
classe d’educació física.
·
Llevat
d’alguns moments durant els quals es deixa endur per la ira, sol tenir una
actitud de respecte durant la classe d’educació fisica.
·
Sol
tenir actituds de manca de respecte durant algunes estones de la classe
d’educació fisica, especialment envers els seus companys.
·
Durant
la classe d’educació fisica dona sovint mostres de manca de respecte, no
solament envers els companys/es, sinó també envers el mestre. Seria bo que
tinguéssim una entrevista conjuntament amb el tutor/a per tractar aquest tema i
fer canviar aquesta actitud.