2.2   Criteris d’avaluació

A nivell de grup :  un criteri d’excel·lència seria  veure que en les activitats per a grups de 10-12 alumnes  tots hi intervenen.  Podríem estar relativament contents si la intervenció de tothom és només quan es fan grups de 4 a 6 alumnes.  Hauríem de millorar aquest aspecte si el alumnes no fossin capaços de participar correctament en grups de 4  a 6 alumnes.

A nivell personal:  La intervenció de l’alumne   en activitats  de cooperació en grups de 10 o més alumnes és un bon criteri d’excel·lència. Necessita millorar l’alumne   que no és capaç de participar en grups de 5 a 10 o menys companys/es.

Ítems d’avaluació : 

·         Participa en els jocs i activitats de gran grup amb total entrega i a més ajuda els altres companys/es a participar.

·         Participa en els jocs i activitats de gran grup amb entusiasme, però no ajuda massa els altres companys/es a participar.

·         Li costa participar en els jocs i activitats de gran grup; ho fa amb poc entusiasme i es sol mantenir al marge.

·         Participa en els jocs i activitats de petit grup amb entusiasme.

·         Les activitats en petit grup l’ajuden a aprendre millor.

·         Participa en els jocs i activitats de petit grup, però amb poc entusiasme.