2.2 Criteris d’avaluació
A nivell de grup : un criteri d’excel·lència
seria veure que en les activitats per a
grups de 10-12 alumnes tots hi
intervenen. Podríem estar relativament
contents si la intervenció de tothom és només quan es fan grups de
A nivell personal: La intervenció de
l’alumne en activitats de cooperació en grups de 10 o més alumnes és
un bon criteri d’excel·lència. Necessita millorar l’alumne que no és capaç de participar en grups de
Ítems d’avaluació :
·
Participa
en els jocs i activitats de gran grup amb total entrega i a més ajuda els
altres companys/es a participar.
·
Participa
en els jocs i activitats de gran grup amb entusiasme, però no ajuda massa els
altres companys/es a participar.
·
Li
costa participar en els jocs i activitats de gran grup; ho fa amb poc
entusiasme i es sol mantenir al marge.
·
Participa
en els jocs i activitats de petit grup amb entusiasme.
·
Les
activitats en petit grup l’ajuden a aprendre millor.
·
Participa
en els jocs i activitats de petit grup, però amb poc entusiasme.