3.1 Criteris d’ avaluació
A nivell de grup : el criteri d’excel·lència estaria en el grup que respectés el material i ajudés a endreçar-lo, que d’una forma espontània li sortís de collir papers i altres objectes del terra. Necessitaria millorar una mica el grup que manifestés aquestes actituds només en presència del mestre, i necessitaria millorar molt en el cas que manqués el respecte pel material, es tiressin papers... de forma generalitzada. Potser caldria establir aquest aspecte com a prioritat a la classe d’educació física .
A nivell personal:
Progressa adequadament l’alumne que respecta el material i ajuda a endreçar-lo.
Necessita millorar l’alumne que manifesta aquesta actitud només en presència del mestre.
Necessitaria millorar molt l’alumne que d’una forma continuada no mostra respecte pel material i una deixadesa general en aspectes com llençar papers, recollir-los del terra...
Ítems d’avaluació :
·
Té
una actitud molt correcta respecte del material d’educació física: el tracta bé
i ajuda a endreçar-lo.
·
A
vegades li costa tractar bé el material, sol fer-ho només si se li recorda.
·
La
seva relació amb el material d’educació física no és correcta, de forma
continuada mostra deixadesa envers el material que usem. Tampoc és gaire
curós/a en aspectes com llençar papers, recollir-los del terra...