3.1   Criteris d’ avaluació

A nivell de grup :  el criteri d’excel·lència estaria en el grup que respectés el material i ajudés a endreçar-lo, que d’una forma espontània li sortís de collir papers i altres objectes del terra.  Necessitaria millorar una mica el grup que manifestés aquestes actituds només en presència del mestre, i necessitaria millorar molt en el cas que manqués el respecte pel material, es tiressin papers... de forma generalitzada. Potser caldria establir aquest aspecte com a prioritat a la classe d’educació física .

A nivell personal: 

Progressa adequadament l’alumne que respecta el material i ajuda a endreçar-lo.

Necessita millorar l’alumne que manifesta aquesta actitud només en presència del mestre.

Necessitaria millorar molt l’alumne que d’una forma continuada no mostra respecte pel material i una deixadesa general en aspectes com llençar papers, recollir-los del terra...

Ítems d’avaluació :

·         Té una actitud molt correcta respecte del material d’educació física: el tracta bé i ajuda a endreçar-lo.

·         A vegades li costa tractar bé el material, sol fer-ho només si se li recorda.

·         La seva relació amb el material d’educació física no és correcta, de forma continuada mostra deixadesa envers el material que usem. Tampoc és gaire curós/a en aspectes com llençar papers, recollir-los del terra...