3.2   Criteris d’ avaluació

A nivell de grup :  el criteri d’excel·lència estaria en el grup que mostra una actitud de respecte total envers  la natura quan es fan activitats a l’aire lliure.  Com a grup necessitaríem millorar si veiéssim actituds de deixadesa en molts alumnes; ens hauríem de plantejar com a mestres si hem explicat prou bé les actituds que cal tenir en el medi natural. Si l’actitud general  del grup és de manca de respecte total pels sers vius, entorn... crec que ens hem de plantejar en primer lloc si aquests alumnes es mereixen l’activitat en els termes que els estem plantejant, i en segon lloc si podrem ser capaços de transmetre uns mínims per tal de fer activitats a l’ aire lliure amb garanties.

A nivell personal: El nivell d’ excel·lència està en l’alumne/a que adopta l’actitud de total respecte envers l’ entorn. Hauria de millorar una mica l’alumne/a que té respecte envers l’entorn, però que no li surt espontàniament perquè que se li ha de recordar. Necessitaria millorar molt l’alumne/a que mostra una freqüent manca de respecte envers l’entorn. La desconfiança que provoca aquesta actitud és suficient perquè es plantegi en les reunions d’ avaluació la conveniència o no que aquest alumne/a pugui  participar en aquest tipus d’activitats.

Ítems d’avaluació :

·         La seva actitud en les sortides d’educació física a l’aire lliure és de total respecte envers l’entorn. El/la felicito, perquè aquest és un fet que genera confiança i si és per ell/a, aquest tipus d’activitats es podran repetir i ampliar.

·         La seva actitud en les sortides d’educació física a l’aire lliure és de total respecte envers l’ entorn, però aquest respecte no i surt espontàniament, sinó que se li ha de recordar. Espero que cada cop creixi més en aquest aspecte i es guanyi la confiança necessària perquè aquest tipus d’activitats es puguin continuar.

·         La seva actitud en les sortides d’educació física a l’aire lliure és de manca de respecte envers l’entorn. Aquesta actitud genera prou desconfiança com perquè en altres ocasions em plantegi que no pugui  participar en aquest tipus d’activitats.