A nivell personal: El criteri d’excel·lència és que l’alumne hagi estat capaç d’estar quiet, visiblement relaxat, sense moure’s gairebé durant els cinc o deu minuts de l’exercici. Necessitaria millorar una mica l’alumne que, malgrat que està quiet d’entrada, acaba movent-se i no pot seguir l’explicació ni pot fer el treball d‘interiorització de la relaxació. Necessitaria millorar encara més qui no és capaç ni tan sols de començar a fer l’exercici de relaxació perquè no sap estar quiet/a, o parla, o fa broma.
Possibles ítems d’
avaluació :
·
Durant
els exercicis de relaxació es mostra tranquil/a, quiet/a, i sembla seguir molt
correctament les indicacions.
·
Necessitaria
millorar una mica en els exercicis de relaxació perquè malgrat que fa intents,
acaba movent-se més del compte i no s’ acaba de relaxar.
·
Necessitaria
millorar la seva actitud davant dels exercicis de relaxació; es mou, parla, i
se’ls pren a broma. L’ ajudaria molt aprendre a relaxar-se.