A nivell personal: El criteri d’excel·lència és que l’alumne hagi estat capaç d’estar quiet, visiblement relaxat, sense moure’s gairebé durant els cinc o deu minuts de l’exercici. Necessitaria millorar una mica  l’alumne que, malgrat que està quiet d’entrada, acaba movent-se i no pot seguir l’explicació ni pot fer el treball d‘interiorització de la relaxació.  Necessitaria millorar encara més qui no és capaç ni tan sols de començar a fer l’exercici de relaxació perquè no sap estar quiet/a, o parla, o fa broma.

 

Possibles ítems d’ avaluació :

·         Durant els exercicis de relaxació es mostra tranquil/a, quiet/a, i sembla seguir molt correctament les indicacions.

·         Necessitaria millorar una mica en els exercicis de relaxació perquè malgrat que fa intents, acaba movent-se més del compte i no s’ acaba de relaxar. 

·         Necessitaria millorar la seva actitud davant dels exercicis de relaxació; es mou, parla, i se’ls pren a broma. L’ ajudaria molt aprendre a relaxar-se.