1.4   Criteris d’ avaluació

A nivell personal:   Un bon nivell en aquest aspecte ve donat pel fet que un alumne és capaç d’expressar els seus sentiments en el moment i lloc adequat i de forma assertiva ( veure punt 2.15 ). Necessita millorar l’alumne que expressa emocions tan positives com negatives  davant d’altres alumnes que visquin situacions confrontades ( en la derrota o victòria, per exemple), i que a causa d’això  es produeixin actes violents a nivell físic, verbal, o tan sols a nivell de llenguatge gestual. Igualment necessita millorar l’alumne/a que no és capaç de respectar el silenci del grup durant una explicació.

Possibles ítems d’ avaluació :

·         És capaç d’expressar els seus sentiments en el moment i lloc adequat, sempre amb el màxim de respecte.

·         Sol expressar les seves emocions en moments que no són els millors perquè a causa d’això provoca reaccions adverses en alguns companys que poden acabar en actes violents a nivell físic o verbal.

·         És força inexpressiu/va a classe d’ educació física.

·         Sol expressar les seves emocions en moments que no són adequats perquè destorba l’atenció de la classe. Caldria que comprengués que hi ha moments per a exterioritzar sentiments i moments durant els quals cal un cert silenci i atenció.