1.1 Criteris d’ avaluació

A nivell de grup: El criteri d’ excel·lència seria que en general tots els alumnes mantinguessin una bona postura amb atenció durant una explicació de cinc minuts. Un altre bon indicador és que els mateixos alumnes sempre amb respecte i de forma discreta, s’ajudin a corregir si un alumne no està ben col·locat.

A nivell personal: El criteri d’ excel·lència és que l’alumne   sigui capaç d’estar en una bona postura i atent durant cinc minuts.  Necessitaria millorar una mica  l’alumne que comença en bona postura, però al cap de dos minuts ja comença a adoptar una mala postura,  així com el que sempre ha d’esperar que algun company o el mestre l’indiqui que  no està prou ben col·locat.

Possibles ítems d’ avaluació :

·         Durant les explicacions adopta sempre una postura correcta, amb l’esquena recta, i amb total atenció´.

·         Durant les explicacions d’entrada adopta sempre una postura correcta, amb l’esquena recta, però passada una curta estona oblida la postura i/o l’atenció´.

·         Durant les explicacions sol caldre que se li recordi d’adoptar una postura correcta, amb l’esquena recta; també cal recordar-li que no perdi l’atenció´.