“Una tercera estratègia és la imitació de models(...). El potencial de la imitació de models per a l’equitat sexual és inesgotable: un home que participa en una dansa folklòrica i  òbviament la gaudeix, una dona que competeix vigorosament, un mestre de sexe masculí que fa saber als seus estudiants que li agrada cuinar( la jardineria o col·leccionar antigüetats), una professora que condueix motos( o corre o li agrada la fusteria). Tots  aquests models trenquen amb els estereotips  i, d’aquesta forma, expandir el potencial perquè a la propera generació hi hagi més llibertat”

SIEDENTOP, DARYL 1998Aprender a enseñar la educación física”. Barcelona, Ed Inde, plana 192) .

 

 

“Conèixer,d) comprendre i respectar les diferents cultures i les diferències entre les persones, facilitar que les noies i els nois elaborin una imatge de si mateixos positiva i equilibrada i adquireixin autonomia personal, la igualtat de drets i oportunitats entre homes i dones i la no-discriminació de persones amb discapacitats; defensar l'aplicació dels drets humans en tots els àmbits de la vida personal i social, sense cap tipus de discriminació”

 

DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ   DECRET 142/2007, de 26 de juny, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments de l'educació primària.