Participar 9. en
activitats físiques compartint projectes, establint relacions de cooperació per
assolir objectius comuns sense discriminacions, per mitjà de la participació
solidària, tolerant, responsable i respectuosa i resolent els conflictes
mitjançant el diàleg.
Adquirir c)
habilitats per mantenir i millorar el clima de convivència, i per prevenir i resoldre conflictes de manera
pacífica tant en l'àmbit
familiar com en l'àmbit
escolar i social
“Valoració de les normes de convivència que han de regular
les relacions socials a les famílies i a l'escola, i de la transformació de la
seva bona pràctica en hàbits cívics aplicables a d'altres àmbits relacionals.(…)
Valoració i aplicació del diàleg i la mediació com a
instruments per resoldre els problemes de convivència i els conflictes
d'interessos en les relacions interpersonals. Desenvolupament de la capacitat
d'expressió d'opinions i judicis de forma asertiva”
DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ DECRET 142/2007, de 26 de juny, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments de l'educació primària. Currículum d’ Educació per a la Convivència