
|
MÚSICA |
|

|
TEATRE |
Fer petites dramatitzacions a partir de contes coneguts per tal d'afavorir la llengua oral, reforçar la memòria, enriquir el vocabulari, aprendre a escoltar, aprendre a parlar en públic, reforçar l'autoestima,... tot realitzant una activitat bàsicament lúdica. |

|
MODELATGE |
Experimentar amb el tacte i gaudir de les possibilitats del volum. Fer produccions espontànies a partir d'una proposta oberta. |

|
CONTES COEDUCATIUS |
Treballar valors i actituds personals a partir de contes, reflexionar sobre els personatges i les seves actuacions. |
 |
PENSAR I CREAR |
Realitzar treballs plàstics mitjançant la utilització del paper i/o el cartró. |

|
PINTURA |
Treballar diverses tècniques plàstiques a partir de l'observació de les obres de diferents artistes. |

|
EXPERIMENTS |
Observar fenòmens físics de la vida quotidiana (la flotació, el pes, la gravetat,...) comparant, definint i fent hipòtesis. |