PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

Matriculació
curs 2007-2008

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR

• La sol·licitud de preinscripció-matriculació, que us facilitarem gratuïtament al centre docent.

Documentació identificativa que s'ha de presentar en tots els casos
• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Les fotocòpies han de ser de la pàgina on consten els noms dels pares i de la pàgina on consta el nom del fill o filla.
• Original i fotocòpia del DNI, passaport o altres documents d’identitat del pare i de la mare (o del tutor o de la tutora).

Documentació acreditativa dels diferents criteris generals de baremació que només s'ha de presentar si s'al·leguen.
a) Renda per càpita de la unitat familiar
• Documentació acreditativa de ser beneficiari de la prestació econòmica de la renda mínima d'inserció o, si fos el cas, que acrediti que les rendes familiars no superen les que s'estableixen per accedir a aquesta prestació.
b) Proximitat del domicili de l’alumne o alumna o, si s’escau, proximitat del lloc de treball del pare, mare, tutor o tutora, o de l’alumne o alumna quan sigui major d’edat
• Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant o de la targeta de residència on consta el NIE en el cas de persones estrangeres.
Només quan el domicili familiar que s'al·lega no coincideix amb el del DNI de la persona sol·licitant o de la targeta de residència on consta el NIE en el cas de persones estrangeres, certificat o volant municipal de convivència de l'alumne o alumna on hi ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant i resguard de la renovació del DNI o comunicació amb registre d’entrada del canvi de domicili a la Delegació del Govern en cas de persones estrangeres. Tan aviat com siga possible, cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.
Quan per aquest criteri es consideri el domicili del lloc de treball, s’acreditarà mitjançant l'aportació d'una còpia del contracte laboral o d'un certificat emès a l'efecte per l'empresa.
c) Existència de germans o germanes matriculats al centre educatiu
S'entén que un alumne o alumna té germans matriculats al centre quan aquests hi són matriculats en el moment de presentar la sol·licitud de preinscripció. El centre ho comprovarà directament.
d) Discapacitat de l’alumne o alumna, pare, mare, tutor, tutora, o germans
• Original i fotocòpia del certificat de disminució del Departament de Benestar i Família de la persona que al·legui aquesta condició.
e) Condició legal de família nombrosa
• Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa vigent.
f) Malaltia crònica de l'alumne o alumna, que afecti al sistema digestiu, endocrí o metabòlic, que exigeix una dieta complexa que condiciona de manera determinant el seu estat de salut
• Certificat mèdic oficial que acrediti textualment l'existència de la malaltia crònica corresponent i l'exigència d'una dieta complexa que condiciona de manera determinant el seu estat de salut. Perquè el certificat mèdic oficial sigui vàlid cal que inclogui la legalització de la signatura del metge que emet el certificat per part del Col·legi oficial de metges de la demarcació corresponent.

Per tal d’evitar futurs desplaçaments al centre, és convenient que porten, també el següent:
2 fotografies mida carnet.
En cas de separació dels pares, documentació que acredite en qui recau la pàtria potestat o tutela de l’alumne/a.
Fotocòpia del carnet de vacunacions on figuren les dosis de vacunes rebudes amb les dates corresponents.

Podran trobar més informació al web del Departament d’Educació: http://www.gencat.net/educacio/centres/preins.htm.

I també a la pàgina web del centre

Estem a la seua disposició per a qualsevol aclariment.

TAULA ACTUALITZADA EL 5 DE MARÇ DE 2008

P3A