Blog AMPA

CARNET DE SOCIS CURS 2.011 - 2.012

PREU PER FAMÍLIA 15

Qué és l'AMPA?

L'Associació de mares i pares d'alumnes de l'Escola Joan Maragall la constitueixen  totes aquelles famílies que han manifestat la seva voluntat de pertanyer-hi i han obtingut el carnet d'associat per als seus fills i filles.
La Junta Directiva de la Associació, està integrada per un grup de pares i mares que de forma voluntària i desinteressada la regeixen.
L'Associació de mares i pares, a més d'organitzar activitats extra-escolars, té com a missió principal la d'atendre i solucionar qualsevol problema o situació irregular que estigui dins de la seva competència, bé mediant directament amb la direcció del centre, bé a través del Consell Escolar del qual n'és membre integrant.

ACTIVITATS EXTRA-ESCOLARS

L'Associació organitza cada curs activitats extra-escolars, depenent del nombre d'alumnes que s'hi apunten i de la disponibilitat de professors/monitors
A aquestes activitats hi poden participar tots els alumnes de l'escola, tenint en compte que pels associats el cost és inferior.
A tots els nens i nenes participants a aquestes activitats sel's hi organitza cada any una sortida gratuïta de caràcter lúdic.

AVANTATGES DELS ASSOCIATS

L'Associació, contribueix tots els anys en el viatge de fi de curs dels alumnes associats que finalitzen primària (6º A i B).

L'Associació, lliura a tots els alumnes associats 2 vals de 3 € cadascun per descomptar del preu de les sortides escolars que al llag del curs el centre organitza.

En el moment de la inscripció com a sòci es lliure un obsèqui a cada nen/nena

L' Associació de mares i pares, també col·labora en les despeses de l'escola de la següent manera:

• 1/3 en les despeses de totes les celebracions. (Castanyada, Nadal, Carnaval, Jocs Florals, ,..)

• 1/2 en les despeses dels inflables de final de curs.

• 1/3 en les despeses de qualsevol altre activitat extraordinària que es realitzi amb consentiment mutu.

A més, l'Associació de mares i pares, organitza tots els anys amb els seus propis recursos una festa de comiat per a tot l'alumnat del centre (gratuïta per als seus associats).
.