CASTANYADA 2008

El dijous 30 d'octubre, a la tarda, vam celebrar la festa de la Castanyada a l'escola. Els nens i nenes de 5è i 6è van organitzar jocs al pati per a la resta d'alumnes (educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà). Aquella tarda, els alumnes de 5è i de 6è van fer de monitors de cada joc i activitat. Per a educació infantil els jocs van ser: "maquillatge", "carotes", "menja castanyes" i "piràmide de llaunes". Per a cicle inicial i mitjà van ser: "el laberint", "el tres en ratlla", "el menja castanyes", "el caçador de bolets", "maquillatge", "carotes", "piràmide de llaunes", "castanyes al foc", "toca, toca i endevina" i "qui s'endú la castanya?".
Vam rebre la visita de la Maria Castanyera i ens vam menjar les castanyes que va torrar l'AMPA