Activitats recents

Març

Activitats amb la Fundació Johan Cruyff/.

Benvolgudes famílies, en el context de la setmana interdisciplinar vam rebre la visita de la fundació Johan Cruiff. Amb els grups de 5è dues voluntàries de la fundació van transmetre als nostres alumnes els valors respecte a l'esport d'en Johan Cruyff.

Després a la pista del pati va venir la part pràctica. Esports per posar-se en la pell de les persones discapacitades: cadires de rodes, pilotes que sonen, etc... Una gran activitat que ens ha sensibilitzat encara més amb el valor que treballàvem en el cicle superior: "Tots som iguals, tots som diferents".

Fins aviat!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Març

Fi de la setmana interdisciplinar.

Benvolgudes famílies, durant aquesta setmana hem fet a l'escola un projecte interdisciplinar. Des de totes les àrees hem treballat els següents valors:
- Educació Infantil - L'amistat.
- Cicle Inicial - La generositat.
- Cicle Mitjà - El respecte.
- Cicle Superior - Tots som =s, tots som ≠s.

Pregunteu als vostres infants a casa:
- Què has après aquesta setmana? Què és el que més t'ha agradat de tot el que has fet?

"Vídeo resum de la setmana interdisciplinar" - EN CONSTRUCCIÓ! (A partir de l'1 d'abril).

Març

L'escola rep un GRAN regal!

Avui dimecres, hem rebut la visita de la Sra. Nuria Marin, alcaldessa de la nostra ciutat. Amb ella hem pogut gaudir d'un petit concert a càrrec dels mestres de l'Escola de Música Municipal de l'Hospitalet.

...

L'alcaldessa ens ha dit que avui se'ns feia un regal a l'escola, els mestres han tocat, però que dintre d'uns mesos els nens serien els encarregats de retornar el regal tocant els instruments (guitarra, contrabaix i violí). L'acceptem el repte Sra. alcaldessa!

+ Tota la informació al respecte del Projecte Tàndem fent clic aquí.

Febrer

AQUEST MES DE FEBRER CERTAMENT HA ESTAT INTENS AL JOSEP JANÉS ;-)

Volem donar ara la més cordial benvinguda a totes les famílies que avui s'acosten al nostre centre educatiu a descobrir com són les nostres instal·lacions i quin és el nostre Projecte Educatiu.

SIGUEU TOTS BENVINGUTS A LA NOSTRA ESCOLA!

.............Us recordem que els dies de portes obertes són els següents:
.............- Dimarts 28 de febrer, 9:00h a la Biblioteca del centre.
.............- Dimecres 1 de març, 17:00h a la Biblioteca del centre.

.............Altres dades a recordar us les facilitem a continuació:
.............- PREINSCRIPCIÓ. Del 23 de març al 4 d'abril de 2017.
.............- MATRÍCULA. Del 12 al 16 de juny de 2017.

¬ Activitats passades d'enguany ¬ Activitats passades (CURS 2015-2016)

Sóc bon
estudiant?