Activitats recents

Juny

Darrer dia de curs... FESTAAAAA!!!!!!

Benvolguts pares, mares i alumnes. S'han acabat les classes i avui ho hem celebrat fantàsticament, l'AMPA ens ha fet la gentilesa de llogar uns inflables, uns jocs gegants, uns llits elàstics, uns cotxes i una tirolina... El pati ha estat un lloc d'esbarjo i lleure fantàstic. Podeu veure unes fotos de la festa aquí sota!

Des de la web de l'escola volem expressar el nostre agraiment a tots els membres de l'AMPA que han fet possible aqueta festa. Gràcies per els seus esforços, la seva dedicació i la seva proximitat. GRÀCIES.

RECORDEU TOTS ELS "PAPAS" I "MAMAS" que els dies per recollir els informes amb les notes dels vostres fills/es són els següents:
- Alumnes de la USEE - 28 de juny, de 9:30h a 12:30h.
- Alumnes d'Infantil i Primària - 29 de juny, de 9:30h a 12:30h.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maig

Actualitzacions als Blocs.

Hem actualitzat els Blocs i estem treballant molt dur per poder oferir-vos el dia a dia de l'escola a la nostra web. Ens agradaria moltíssim comptar amb els vostres comentaris als Blocs, entreu i comenteu, això ens anima a seguir!

I com us vam prometre, us recordem que hem penjat les activitats d'Educació Infantil amb motiu de la festivitat de Sant Jordi. Podeu accedir fent clic al següent enllaç: Sant Jordi a Infantil 2016.

Sant Jordi no tenia caaaap soldaaat... tot sol va matar el drac!

Tots sabeu la història: un drac, un poble atemorit, una princesa a la que l'atzar no li juga bones passades i un rei just. Però el drama d'aquella pobre gent es torna una gran aventura quan entra a l'escena el valent cavaller SANT JORDI! Que amb un cop d'espasa mata el drac, i de la sang que brollava de la bèstia va florir una bonica rosa.

Divendres pel de matí vam fer un intercanvi de llibres, una cosa molt pròpia d'aquesta diada. Aquí podeu veure un petit reportatge fotogràfic.

Divendres a la tarda vam fer les paradetes, petites activitats lúdiques que en ser superades tenen una recompensa ;-)

A més a més, aquest any hem acompanyat la celebració de Sant Jordi amb una setmana temàtica que porta per títol: "Hàbits saludables". I en totes les assignatures hem treballat aquest tema.

En breu us penjarem les activitats d'Educació Infantil... fins la propera!

Març

Preinscripció 2016-2017.

Us anunciem que aviat començarà el període de preinscripció per el curs 2016-17. Podeu passar per la secretaria del centre a recollir els impresos necessàris.

PERÍODE PREINSCRIPCIÓ (del 30 de març al 7 d'abril)

HORARI PREFERENT DE SECRETARIA:
De dilluns a divendres de 9 a 10h i d'11 a 12:30h.

IMPRÈS DE SOL·LICITUD
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER FER EL TRÀMIT.

Març

I acabat aquest 2n trimestre...

A descansar! Esperem que aquestes vacances de Setmana Santa siguin profitoses per fer això que també és molt important: DES-CAN-SAR!

Us informem que hem fet moltes actualitzacions als Blocs de l'escola, feu un cop d'ull a les novetats d'Educació Infantil, Cicle Inicial i Música. Seguiu la fletxa ;-) -->

¬ Activitats passades d'enguany ¬ Activitats passades (CURS 2014-2015)

Sóc bon
estudiant?