Activitats recents

Adéu amics!
Fins l'any vinent!

Com és tradicional "l'enterrament de la sardina" marca el final de les festes de carnaval. Els nens d'educació Infantil avui surten de l'escola amb una canya i a l'extrem: LA SARDINA!

I amb aquesta festa també és costum acomiadar-se del Sr. Carnestoltes. Avui ell s'ha acomiadat de tots els nens i diu que tornarà l'any vinent. BÉ!!!

Gràcies per la seva visita, ens ho hem passat d'allò més bé!

-----------------------------------------------------------------------------------

Feb.

Estimats pares, mares i alumnes:

Continuem els dies de carnaval i amb aquest motiu hem pujat un nou àlbum amb les fotos dels més petits de la nostra escola. Són de la celebració del carnaval de divendres, tots disfressats. Ja veureu que macos!

Us ha agradat? Fins la propera!

Feb.

Carnaval, carnavaaaaaal... I ja les tenim aquí... les fotos de la fantàstica rua i la meravellosa festa de Carnaval 2015 a la nostra escola. Ho sabem, voleu veure les fotos... Doncs aquí teniu l'enllaç: Feu clic aquí!

Bon cap de setmana a tothom!

Feb.

Avui els nens i nenes d'Educació Infantil, a la tarda, hem seguit la tradició del "dijous gras" tastant bunyols i truita ;-) I per acabar de pair el menjar... res millor que ballar!

Aquí teniu unes fotos de la celebració:
"Dijous gras 2015 al Josep Janés"

I estem tots a l'expectativa... Demà plourà? Esperem que no! Volem sortir al pati a fer una rua amb el Sr. Carnestoltes!

Us continuarem informant!

Feb.

Benvolguts tots! La disbauxa ja ha començat, no deixem de banda les classes però no fa falta fixar-se molt per veure que alguna cosa estem celebrant a l'escola... El dimarts tots els caps anaven coberts amb barrets, i avui dimecres es fa difícil reconèixer a alguns nens... Es clar! Porten els antifaços que va demanar el carnestoltes!

Hem afegit a l'àlbum del Carnaval 2015 fotos dels nens d'Educació Infantil el dia del pregó i també de tots els nens de l'escola seguint les consignes del Carnestoltes.
Feu clic aquí per veure-les!

I recordeu... Demà un llaç i divendres una disfressa!

Feb.

Comencem la setmana de carnaval amb la lectura del pregó que han preparat els alumnes de 6è.
I... Extra, extra! Una novetat que esperem que us agradi! Hem treballat molt i molt i ja el tenim aquí... trrrrtrrrtrrr... Preparats?
Un nou Rei Carnestoltes! Voleu veure'l?
Aquí teniu un petit reportatge amb fotos.

Voleu llegir el pregó d'aquest Carnaval 2015!
Feu clic aquí!

Us fem un breu resum aquí:
Dimarts un barret. Dimecres un antifaç.
Dijous un llaç. Divendres una disfressa.

Fins aviat!

¬ Activitats passades d'enguany ¬ Activitats passades (CURS 2013-2014)

Sóc bon
estudiant?