Activitats recents

Juliol

Preparant el nou curs 2016-2017.

Benvolguts tots: nens i nenes, pares i mares, mestres antics i mestres nous... Aquests dies de juliol han estat molt intensos, hem preparat nous projectes i activitats per anar millorant la nostra tasca educativa en el curs vinent.

Però shhh! Encara no us les volem avançar. Si voleu conèixer-les esperem la vostra assistència a les reunions d'inici de curs on us informarem de totes les novetats. Aquí teniu les dates.

Hem posat a la vostra disposició la informació sobre el calendari escolar i els llibres de text de cada nivell en la secció CURS 2016-17.

Res més, desitjar-vos unes bones vacances i que gaudiu d'un descans el més reparador possible! BON ESTIU!!!

PS. Perdó! Se'ns oblidava!
El que sí us podem avançar és el lema del curs 2016-2017.

"Tot està per fer
i tot és possible"

Miquel Martí i Pol

Aquesta és la motivació que ens empeny per continuar treballant amb il·lusió, el fet que junts puguem construir i fer realitat l'escola amb la que tots somiem.

ENDAVANT!

¬ Activitats passades d'enguany ¬ Activitats passades (CURS 2015-2016)

Sóc bon
estudiant?