Activitats recents

Març

Fi de la setmana interdisciplinar.

Benvolgudes famílies, durant aquesta setmana hem fet a l'escola un projecte interdisciplinar. Des de totes les àrees hem treballat els següents valors:
- Educació Infantil - L'amistat.
- Cicle Inicial - La generositat.
- Cicle Mitjà - El respecte.
- Cicle Superior - Tots som =s, tots som ≠s.

Pregunteu als vostres infants a casa:
- Què has après aquesta setmana? Què és el que més t'ha agradat de tot el que has fet?

"Vídeo resum de la setmana interdisciplinar" - EN CONSTRUCCIÓ! (A partir de l'1 d'abril).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Març

L'escola rep un GRAN regal!

Avui dimecres, hem rebut la visita de la Sra. Nuria Marin, alcaldessa de la nostra ciutat. Amb ella hem pogut gaudir d'un petit concert a càrrec dels mestres de l'Escola de Música Municipal de l'Hospitalet.

...

L'alcaldessa ens ha dit que avui se'ns feia un regal a l'escola, els mestres han tocat, però que dintre d'uns mesos els nens serien els encarregats de retornar el regal tocant els instruments (guitarra, contrabaix i violí). L'acceptem el repte Sra. alcaldessa!

+ Tota la informació al respecte del Projecte Tàndem fent clic aquí.

Febrer

AQUEST MES DE FEBRER CERTAMENT HA ESTAT INTENS AL JOSEP JANÉS ;-)

Volem donar ara la més cordial benvinguda a totes les famílies que avui s'acosten al nostre centre educatiu a descobrir com són les nostres instal·lacions i quin és el nostre Projecte Educatiu.

SIGUEU TOTS BENVINGUTS A LA NOSTRA ESCOLA!

.............Us recordem que els dies de portes obertes són els següents:
.............- Dimarts 28 de febrer, 9:00h a la Biblioteca del centre.
.............- Dimecres 1 de març, 17:00h a la Biblioteca del centre.

.............Altres dades a recordar us les facilitem a continuació:
.............- PREINSCRIPCIÓ. Del 23 de març al 4 d'abril de 2017.
.............- MATRÍCULA. Del 12 al 16 de juny de 2017.

¬ Activitats passades d'enguany ¬ Activitats passades (CURS 2015-2016)

Sóc bon
estudiant?