Activitats recents

Recollida de notes

Benvolgudes mares, pares i alumnes de primària, recordeu que demà 26 de juny de 2015 teniu una cita amb nosaltres ;-) Us donarem les notes... béeee!
Avui les han recollit els pares i mares d'Educació Infantil.

Aquí teniu els horaris per recollir les notes dels vostres petits:
9:30 h. - Cicle Inicial (1r i 2n).
10:30h. - Cicle Mitjà (3r i 4t).
11:30h. - Cicle Superior (5è i 6è).

Fi de curs 2015

Com cada any, acabem el curs escolar amb una jornada lúdica i festiva amb activitats de tot tipus al pati de l'escola: castells inflables, llits elàstics, golf, tirolina, futbolí humà, jocs de sempre, etc...

I per tal de fer-vos partícips d'aquesta bonica jornada a la nostra escola, us obrim aquesta finestra on podreu fer un cop d'ull:

Expo-tallers 2015!

Benvolguts pares, mares i alumnes, estem ja a les acaballes del curs i els vostres petits han realitzat moltes confeccions i feines en els tallers.

Voleu veure les "Obres d'Art" que han realitzat? Apropeu-vos a l'escola i quedeu-vos admirats!

Horaris per a la visita a l'expo-tallers:
- Del 3 al 4 de juny del 2015 - De 12h a 12:20h i de 17h a 17:20h.

Aquí us deixem un petit tastet, per obrir boca, però esperem que pugueu venir amb els vostres nens i nenes i felicitar-los in situ!

Celebració de Sant Jordi 2015

Benvolgudes famílies, el curs va avançant i ja ha arribat el 23 d'abril! I què vol dir això?

L'arribada a l'escola d'una de les llegendes més conegudes de la nostra terra: el noble cavaller, el Rei entristit, la Princesa atemorida, el poble acovardit i el drac ferotge... És a dir: "SANT JORDI"

Com altres anys hem volgut fomentar el gust per la lectura fent un intercanvi de llibres, per cursos, entre tots els nens de l'escola.
Aquí teniu un enllaç a les fotos.

I per la tarda tots els nens i nenes han pogut gaudir d'una celebració ben maca. Cada mestre ha preparat una activitat al pati (hem gaudit d'un temps molt bo!) i els nens podien escollir quina activitat volien fer, o quina volien repetir, i repetir, i repetir ;-) Aquí teniu les fotos:

Moltes altres activitats s'han fet en aquests dies, les podeu trobar navegant una mica pels blocs de l'escola. Seguiu la fletxa ;-) --> --> --> --> --> -->

--------------------------------------------------------------------------------

Març

Actualitzacions i SORPRESA ;-)

Benvolguts pares, mares i alumnes, us volem convidar a fer un cop d'ull a les activitats que s'estan penjant en el Bloc d'Educació Física.
Podeu fer clic aquí per veure-les!

I com heu pogut veure en el "banner dinàmic" estem preparant un "Summer Concert On-line"... Però aquest any amb algunes novetats ;-) Estem preparant una pàgina del Bloc d'Educació Física per tal que pugueu veure tots els preparatius ;-) Aquí la podreu visitar, però encara està en preparació eh!

Fins aviat!

¬ Activitats passades d'enguany ¬ Activitats passades (CURS 2013-2014)

Sóc bon
estudiant?