Activitats recents

Oct.

Blocs actualitzats!

Benvolguts pares, mares i alumnes... Tenim una gran noticia per a vosaltres: Tots els Blocs de l'escola han estat actualitzats, així que quan vulgueu podeu fer un cop d'ull a la vida de l'escola... des de dintre!

I estem preparant un nou Bloc d'Educació Física... Esteu preparats?
3, 2, 1, JA!!!!

Set.

Bon inici de curs a tothom!

Com han anat aquest primers dies del curs? Desitgem que hagi estat molt positiu per a tots: mares, pares, nens, nenes, àvies, avis, etc...
La nostra escola s'ha omplert novament de vida i ja es pot sentir el xivarri dels nens jugant al pati, i els silencis a l'aula quan els petits fan feina.

Tenim bones notícies... Després d'una llarga espera ja tenim aquí el vídeo del Festival de fi de curs d'Educació Infantil 2013-2014... Esperem que el gaudiu molt ;-) A nosaltres ja ens han fet esbossar un somriure de felicitat en veure els petitons amb la seva traça.

Us deixem aquí l'enllaç al Bloc d'Educació Infantil per tal que pugueu fer els vostres comentaris: Per veure el vídeo feu clic aquí!

Fins la propera!

Juliol

Curs escolar 2014-2015

Benvolgudes families, hem actualitzat la pàgina web per posar al vostre abast les llistes dels llibres i el calendari del nou curs escolar 2014-2015. També us hem "penjat" un document amb els horaris de les reunions d'inici de curs.
Feu clic aquí per accedir a la secció de la web!

Us fem cinc centims aquí dels horaris de les reunions d'inici de curs:

Reunions d'inici de curs:
  - Educació Infantil. 10 de setembre de 2014.
    9:30h - 3 anys 10:30h - 4 anys 11:30h - 5 anys

- Educació Primària. 9 de setembre de 2014.
    9:30h - 1r i 2n. 10:30h - 3r i 4t. 11:30h - 5è i 6è.

Primer dia de classes:
  - 15 de setembre de 2014, a les 9h.

Bon estiu a tothom!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

¬ Activitats passades d'enguany ¬ Activitats passades (CURS 2012-2013)

Sóc bon