Activitats recents

Celebració de Sant Jordi 2015

Benvolgudes famílies, el curs va avançant i ja ha arribat el 23 d'abril! I què vol dir això?

L'arribada a l'escola d'una de les llegendes més conegudes de la nostra terra: el noble cavaller, el Rei entristit, la Princesa atemorida, el poble acovardit i el drac ferotge... És a dir: "SANT JORDI"

Com altres anys hem volgut fomentar el gust per la lectura fent un intercanvi de llibres, per cursos, entre tots els nens de l'escola.
Aquí teniu un enllaç a les fotos.

I per la tarda tots els nens i nenes han pogut gaudir d'una celebració ben maca. Cada mestre ha preparat una activitat al pati (hem gaudit d'un temps molt bo!) i els nens podien escollir quina activitat volien fer, o quina volien repetir, i repetir, i repetir ;-) Aquí teniu les fotos:

Moltes altres activitats s'han fet en aquests dies, les podeu trobar navegant una mica pels blocs de l'escola. Seguiu la fletxa ;-) --> --> --> --> --> -->

Març

Actualitzacions i SORPRESA ;-)

Benvolguts pares, mares i alumnes, us volem convidar a fer un cop d'ull a les activitats que s'estan penjant en el Bloc d'Educació Física.
Podeu fer clic aquí per veure-les!

I com heu pogut veure en el "banner dinàmic" estem preparant un "Summer Concert On-line"... Però aquest any amb algunes novetats ;-) Estem preparant una pàgina del Bloc d'Educació Física per tal que pugueu veure tots els preparatius ;-) Aquí la podreu visitar, però encara està en preparació eh!

Fins aviat!

Març

Demà us obrim les portes del Josep Janés!

A tots els pares interessats a matricular els vostres nens petits en el proper curs escolar 2015/16. Especialment per els nous alumnes de P3 d'Educació Infantil.

Demà, dimarts dia 3 de març de 2015 a les 9:15h; i dijous dia 5 de març a les 15:15h farem a l’escola les jornades de portes obertes. Anoteu la data.

Podreu conèixer a fons la nostra escola i recórrer les aules i les instal·lacions més representatives del nostre centre.

No us ho perdeu, us esperem!

Feb.

Adéu amics!
Fins l'any vinent!

Com és tradicional "l'enterrament de la sardina" marca el final de les festes de carnaval. Els nens d'educació Infantil avui surten de l'escola amb una canya i a l'extrem: LA SARDINA!

I amb aquesta festa també és costum acomiadar-se del Sr. Carnestoltes. Avui ell s'ha acomiadat de tots els nens i diu que tornarà l'any vinent. BÉ!!!

Gràcies per la seva visita, ens ho hem passat d'allò més bé!

-----------------------------------------------------------------------------------

Feb.

Estimats pares, mares i alumnes:

Continuem els dies de carnaval i amb aquest motiu hem pujat un nou àlbum amb les fotos dels més petits de la nostra escola. Són de la celebració del carnaval de divendres, tots disfressats. Ja veureu que macos!

Us ha agradat? Fins la propera!

¬ Activitats passades d'enguany ¬ Activitats passades (CURS 2013-2014)

Sóc bon
estudiant?