Activitats recents

Oct.

S'acosta la Castanyada 2014

El divendres 31 d'octubre, unes senyores castanyeres molt simpàtiques visitaran la nostra escola. Entraran al pati de l'escola i plantaran la seva petita botigueta... però no us espanteu: No volen fer negoci! Ens repartiran unes boníssimes castanyes, torradetes, calentetes, mmmm... Què bones! I a més ens les regalen... GRÀCIES CASTANYERES!

La veritat és que ens tenen molt ben acostumats any rere any... Però es veu que els hi agrada la nostra escola. QUÈ BÉ!

Ah!!! I no deixeu de visitar el nou Bloc d'Educació Física, encara no té molts continguts però hi ha unes recomanacions i unes normes molt importants per a la bona pràctica de l'esport a l'escola.

"Em moc, em moc, m'agrada l'esport!"

Fins a la propera, bona castanyada i molt bon dia de Tots Sants!
Castanyes, panellets, moniatos, ossos de sant... és una bona època de l'any! ;-)

Oct.

Blocs actualitzats!

Benvolguts pares, mares i alumnes... Tenim una gran noticia per a vosaltres: Tots els Blocs de l'escola han estat actualitzats, així que quan vulgueu podeu fer un cop d'ull a la vida de l'escola... des de dintre!

I estem preparant un nou Bloc d'Educació Física... Esteu preparats?
3, 2, 1, JA!!!!

Set.

Bon inici de curs a tothom!

Com han anat aquest primers dies del curs? Desitgem que hagi estat molt positiu per a tots: mares, pares, nens, nenes, àvies, avis, etc...
La nostra escola s'ha omplert novament de vida i ja es pot sentir el xivarri dels nens jugant al pati, i els silencis a l'aula quan els petits fan feina.

Tenim bones notícies... Després d'una llarga espera ja tenim aquí el vídeo del Festival de fi de curs d'Educació Infantil 2013-2014... Esperem que el gaudiu molt ;-) A nosaltres ja ens han fet esbossar un somriure de felicitat en veure els petitons amb la seva traça.

Us deixem aquí l'enllaç al Bloc d'Educació Infantil per tal que pugueu fer els vostres comentaris: Per veure el vídeo feu clic aquí!

Fins la propera!

Juliol

Curs escolar 2014-2015

Benvolgudes families, hem actualitzat la pàgina web per posar al vostre abast les llistes dels llibres i el calendari del nou curs escolar 2014-2015. També us hem "penjat" un document amb els horaris de les reunions d'inici de curs.
Feu clic aquí per accedir a la secció de la web!

Us fem cinc centims aquí dels horaris de les reunions d'inici de curs:

Reunions d'inici de curs:
  - Educació Infantil. 10 de setembre de 2014.
    9:30h - 3 anys 10:30h - 4 anys 11:30h - 5 anys

- Educació Primària. 9 de setembre de 2014.
    9:30h - 1r i 2n. 10:30h - 3r i 4t. 11:30h - 5è i 6è.

Primer dia de classes:
  - 15 de setembre de 2014, a les 9h.

Bon estiu a tothom!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

¬ Activitats passades d'enguany ¬ Activitats passades (CURS 2012-2013)

Sóc bon