Hola amics, sóc en Micu i vaig tot el dia penjat. Sabeu que m'agrada?

M'agrada moltíssim anar a escola... si, però es clar, a l'escola dels monos. És molt diferent a la vostra ... no hi han cadires ni taules, ens col.loquem a les branques de cada curs i apa, a estudiar i aprendre coses noves. Cada curs nou, la branca és més alta, i quan arribem al MonoInstitut hem d'anar a la selva del costat, on hi han arbres que medeixen molt més que en la nostra selva.

Ah! per cert, la classe que més m'agrada és la de MonoEducació Monofísica ... és molt divertida. Practiquem el salt de branca, la tombarella enlairats, fem equilibris amb la cua, i alguna vegada podem jugar a MonoBàsquet.

Bé, ja m'acomiado. A veure si m'envieu alguna carta, val. Fins aviat amics i amigues de Palafolls.