Escola Mare de Déu de l'Horta

EL MENJADOR

Hem fet un mural molt xulo!
El nostre menjador és nou i molt gran!
Tenim un racó de jocs!

MONITORES:

Carme Garcia Cebrián

Jaqueline Andreu Ribes

Podem veure com juguen al ping-pong!
La cuina!

FUNCIONAMENT

• El menjador escolar està gestionat per l'empresa SERUNION, que és l'encarregada d'efectuar el control del pagament de cada un dels alumnes. Si voleu més informació podeu anar a l'adreça de SERUNION.
  • Telèfon d'atenció als pares: 902 200 218
  • Telèfon d'atenció nutricional: 902 360 030
  • Correu electrònic: comedores.alessa@serunion.elior.com
  • El càtering, l'organització i la distribució dels menús està a càrrec de l'empresa ALESSA
  • Els pares, per tal de gaudir del menjador escolar, han d'omplir un full amb les dades personals i bancàries per tal d'efectuar el cobrament.
  • El nostre menjador és de línia freda ja que els aliments ens arriben cuinats.
  • Es lliurarà un informe sobre els hàbits alimentaris de cada un dels alumnes a finals de 1r i 3r trimestre del curs
  • PREU curs 2013-2014: 6'20€

NOTA IMPORTANT - Us demanem que si sabeu amb antelació que els vostres fills faran ús del servei de menjador, informeu a l'escola o a les monitores ja que això facilitarà la comanda de menús. Així com també us demanem que els nens de transport o fixes, si no s'han de quedar, informeu també uns dies abans, si és possible.

Ho podeu comunicar directament al correu de l'escola: c5001801@xtec.cat

Podeu trucar a la Jaqueline Andreu: telèf. mòbil 687585968

HÀBITs que es treballen a l'hora del menjador

Col·laborar en les tasques de recollida i repartiment de safates .
Ajudar als companys més petits.
Tenir cura de la neteja de mans i dents.
Dinar ben asseguts i sense cridar.
Esperar a que acabin els companys.
Recollir les joguines quan acaben de ser utilitzades.

DISPOSICIÓ DE LES TAULES i organització de la feina

Cada taula té sis comensals i està formada per alumnes de diferents edats.

De 2n fins a 6è, els alumnes ja tenen una feina assignada i cada setmana hi ha un nou encarregat de repartir les safates, la gerra de l'aigua i pujar les cadires.

QUÈ FEM ABANS I DESPRÉS DEL MENJADOR

Treballem
Juguem pensant
Treballem
Juguem al racó
Tenim
temps
per
tot!

...i també tenim temps per RECICLAR!!!

LA TAULA DEL RESTAURANT

Aquesta activitat consisteix en que uns nens i nenes determinats i escollits pel seu bon comportament al menjador podran menjar durant un dia a la setmana, d'una manera especial, doncs la seva taula es prepararà com si fos la d'un restaurant de luxe, amb estovalles maques, copes i coberts adequats i a conjunt, de postres sorpresa, i de les bones!!

OBJECTIUS

- Fomentar els bons modals a la taula i l'ús correcte dels estris.

- Facilitar a través del joc, els coneixements necessaris per parar la taula de manera correcta.

- Adquirir les habilitats bàsiques per desenvolupar-se de manera correcta en un àpat social, un restaurant...