Som una Escola Sostenible!

Fa uns dies dos alumnes i la directora van anar com a representants de la nostra escola a un acte que es va celebrar al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona. En aquest acte estàvem convidats els centres que participem en el programa d'Escoles Sostenibles.

La tinenta d’alcaldessa d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, Janet Sanz, va obrir l’acte en el que estaven convidats 19 centres que s’incorporen aquest curs al programa, els 58 centres que renoven el seu compromís, presentant el seu segon, tercer o quart projecte de tres anys i els 23 centres que, després de diferents anys de projectes anuals, han cregut que ha arribat el moment d’incorporar la sostenibilitat en tots els àmbits de la seva comunitat educativa i presenten el seu primer projecte triennal. Per aquest motiu, aquests centres, van rebre la placa corresponent pel seu nou compromís.

Enguany ja són 350 centres que formen part de la xarxa Barcelona Escoles + Sostenibles.