La Generalitat de Catalunya ha concedit al nostre Centre el distintiu oficial d'ESCOLA VERDA que reconeix les actuacions que hem dut a terme en els últims anys a favor de la sostenibilitat i de respecte per a l'entorn. Entre les accions realitzades se'ns reconeix un intens treball d'educació ambiental.

El programa d'Escola Verda és un dels principals projectes educació ambiental que es desenvolupen a través dels departaments d'Educació i Medi Ambient, que té per objectiu d'ajudar les escoles a dissenyar plans de treball relacionats amb el medi ambient i que estiguin totalment integrats en les directrius que marquen els plans d'estudi.

Des de l'escola tenim previst dur a terme un acte públic per col.locar la placa condecorativa d'Escola Verda conjuntament amb el distintiu d'escola associada a la UNESCO.

Aquest acte es va dur a terme el dia 30 de gener, coincidint amb el Dia Escolar de la Pau i la No Violencia.