Darrera actualització 16/05/2014

BRING BACK OUR GIRLS!!

Bring Back Our Girls
gep
La nostra escola, aquest curs 2013-2014 ha format part del GEP (Grup d'Experimentació per al Plurilingüisme). Som un grup d'escoles que treballem la llengua anglesa a través d'altres arees, en el nostre cas l'Expressió Artística (Arts & Crafts) a Cicle Inicial i el Medi Natural i Social (Science) a Cicle Mitjà i Cicle Superior. Som conscients del valor que té la llengua anglesa a la nostra societat. Per això el nostre objetiu és que els alumnes convisquin amb les tres llengües. Trobareu més informació clicant aquí.

GRUP D'EXPERIMENTACIÓ PER AL

PLURILINGÜISME

09/05/2014
Disposem d'una nova galeria de les instal·lacions de l'escola. Per accedir-hi, feu clic aquí.

El proper dijous 27 de febrer a les 15:15 l’Escola Màrius Torres convoca la jornada de portes obertes amb visites guiades pel recinte escolar.

JORNADA DE PORTES OBERTES
Jornada de portes obertes
07/02/2014
pacman
08/05/2013

NOVES INFORMACIONS

Dia de la Pau
NOVETAT! Ara disposem d'una nova galeria de les instal·lacions de l'escola. Per accedir-hi, feu clic aquí.
Novetat
28/02/2013

El proper dimecres 6 de març l’Escola Màrius Torres convoca la jornada de portes obertes amb visites guiades pel recinte escolar. Les visites guiades són les següents:

Jornada de portes obertes
JORNADA DE PORTES OBERTES
frame
06/02/2013
RELACIÓ DE CANDIDATS AL CONSELL ESCOLAR

Els resultats de les votacions de renovació parcial del Consell Escolar al nostre centre han estat els següents:

SECTOR PARES

SECTOR MESTRES

SECTOR PAS

consell escolar
06/09/2012
El dia 12 de setembre comença el Curs Escolar 2012-2013 i a l'Escola Màrius Torres ja estem preparant el nou curs amb molta energia i il·lusió! Durant aquest mes anirem actualitzant el web amb les noves informacions i us posarem al corrent amb tot el que necessiteu saber per a començar el curs amb bon peu. Agraïm la vostra col·laboració i esperem tornar-vos a veure ben aviat!
back to school
Comença el curs escolar 2012-2013 a la nostra escola!

Bon dia a l'Escola Màrius Torres! Ja ha arribat l'estiu i poc a poc es apropem al final del curs. Des de l'aula d'informàtica ens arriben les darreres actualitzacions, tot seguit les comentem:

La foto és una mostra al vestíbul del treball que han fet els nens i nenes dels tres grups de P3 sobre el pintor Joan Mirò, des de la nostra escola li rendim un petit homenatge. Per cert, aquest dimarts 6 de juny s'inaugura oficialment l'Escola Màrius Torres, us hi esperem!!

miro
03/05/2012

Novetats al web de l'escola!:

- Ja hem preparat la secció "Trets d'Identitat" amb el Powerpoint que vam presentar a la jornada de portes obertes, esperem que us agradi! El podreu trobar al menú o fent clic aquí.

- També hem afegit la secció de "Menjador" al menú d'activitats, amb els menús del mes per a consultar i el dossier de la Fundació Cassià Just - Cuina Justa. Esperem que us sigui útil aquesta informació! Podreu trobar aquesta secció al menú o fent clic aquí.

22/04/2012
galeria

Ja és Sant Jordi a l'Escola Màrius Torres! I per a celebrar-ho, hem preparat una petita exposició al vestíbul de l'escola amb les produccions dels nostres nens i nenes, des de Infantil fins al Cicle Superior. A més a més, fem una mostra de les produccions provinents dels tallers realitzats a la setmana del reciclatge... fa goig aquest vestíbul!

Si voleu venir a fer un cop d'ull esteu tots convidats aquest dilluns a partir de les 16 hores, us hi esperem! I per als que no pugueu venir, us hem preparat una galeria online clicant en la següent imatge:

05/06/2012
santjordi
barra
Escola Màrius Torres
Benvinguts al web de l'escola Màrius Torres. De moment, el web es troba en fase de proves, podeu mirar les diferents seccions del menú però encara no són completament funcionals. Aviat penjarem el web complet per a que consulteu tot des d'aquí. Disculpeu les molèsties.

©  2012 Escola Màrius Torres. Tots els drets reservats. Carretera de Collblanc 93-95, 08904, L'Hospitalet de Llobregat.

Pàgina optimitzada per a Google Chrome, no funciona amb Microsoft Internet Explorer.