NEREA

Hola sóc la Nerea tinc 11 anys , medeixo 1,50 vic a Girona i vaig al CIP Montjuïc. Tinc els cabells de color marro castany i m’agraden molt els animals. Tinc una tortuga que es diu Lucas, i tambe tinc dos periquitos. Tinc 4 germans i jo faig 5 som 2 nens i 3 nenes. A casa parlo castella peró de vegades parlo catala .

L’escola parlo catala castella i tambe una mica angles. El joc que més m’agrada és el pitxi. A l´escola tenim un hort on hi plantem encimas,pastanagas etc. El menjar que més m’agrada son els macarrons amb formatge gratinat i la fruita que més m’agrada és la shindria. L´asignatura que mes mágrada es matemàtiques.A final de curs anirem a esquiar , jo no se esquiar pero ja n´apandre i sobretot mu pasare molt be.