Colònies del 3 al 5 de juny de 2015

Viatge a Mallorca del 31 de maig al 5 de juny

1. De nou assistim al lliurament de guardons del concurs "Dibuixem la Mercè". El dia 11 de desembre, al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona, la Bisila de 5è va recollir "Menció Especial" pel seu dibuix. Recordem que l'any passat també en va rebre. MOLTES FELICITATS , BISILA!!!

2. Nou guardó en el "Concurso de Catrinas de Barcelona" . Melisa Cochior, alumna de 6è ha estat premiada a la modalitat infantil. FELICITATS MELISA! HAS ENTRAT AMB FORÇA A L'ESCOLA!

3. De nou aquest curs, un dibuix de la nostra escola guardonat en el concurs "Éste es mi México 2014". El Ferrán Cisneros Viñansaca de 4t, un dels deu millors del món en el concurs. Moltes Felicitats, Ferrán!!!

N'hi ha més... 5 mencions honorífiques a Ruth Carrillo, Valentino Quiroga, Michael Mamani, Eva Fábregas i Nicolás Posada.

4. El 5 de febrer, iniciem la nostra participació en el Joc Literari de Barcelona.

Durant els mesos de febrer i març, els grups de quart i cinquè de primària, rebran 9 tallers per part d’experts en promoció i dinamització literària. Les escriptores que s’estudiaran aquest any són la mexicana Vivian Mansour i la colombiana Pilar Lozano. Al mes d'abril, els alumnes coneixeran les escritores.

El Joc Literari va néixer a Medellín (Colòmbia) fa 22 anys i va aterrar a Barcelona el 2014, impulsat per la Casa Amèrica Catalunya en el seu afany d’apropar encara més dues ciutats agermanades des de 2005. Patrocinat per la Fundació Jordi Sierra i Fabra, compta amb la col·laboració de la Fundación Taller de Letras Jordi Sierra i Fabra de Medellín, la Subsecretaria de Lectura, Bibliotecas y Patrimonio de la Alcaldía de Medellín, la Xarxa de Biblioteques de Barcelona, l’Oficina de Cooperació i Solidaritat de l’Ajuntament de Barcelona, el Fondo de Cultura Económica i Panamericana Editorial.

1. Alumnes de 5è i 6è participen la celebració de les "Fiestas Patrias de México" a Montjuïc el diumenge 15 de setembre a les 20:00 hores.

2. Una alumna de 4t de primària guardonada entre els deu millors dibuixos del concurs "Éste és mi México"

3.Guardonats en el "Concurs de Catrinas de Barcelona 2013", categoria infantil. El dijous 28 de novembre van recollir el premi a la nova seu de la "Casa de México en Barcelona".

4. De nou, aquest curs assistim al lliurament de premis del concurs "Dibuixem la Mercè" al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona. Una alumna de 4t i una altra de 6è reben menció especial.

5.Un dels videos fets pel grup de 5è del curs passat, "La lluna entra a casa", ha estat seleccionat per participar en el Festival Internacional de Cine de València Cinema Jove a la categoria A de la Trobada Audiovisual de Jóvens 2014.

6. Alumnes de 5è van rebre, en un acte al Parlament, el diploma al segon millor treball de vídeo del concurs convocat pel comité català de l'ACNUR.