Dijous 9 de desembre, alumnes de la nostra escola (La Yuanyu, el David i el Sebas de 6è) junt a nens i nenes d’altres 10 escoles seleccionades de Barcelona, es van trobar amb el Leo Messi a la sala París del Camp Nou.

Aquest acte forma part del programa “Enreda’t” d’UNICEF , encaminat a donar a conèixer els Drets dels Infants i l'absència d'aquests que pateixen més de 100 milions de joves a tot el món.

El Leo es va sotmetre a preguntes dels joves estudiants, la majoria d'elles al voltant dels problemes de la infància, i també, va respondre preguntes que van arribar, a través de vídeo, d’infants compatriotes seus.

L'acte va comptar amb un vídeo del jugador quan va viatjar a Haití, com Ambaixador d'UNICEF, per conèixer de primera mà l'horror després del devastador terratrèmol que va arrasar l'illa caribenya.

Per últim, els nens i nenes de les diferents escoles van presentar al Messi jocs ideats i preparats amb materials de reciclatge. La nostra escola va presentar un joc de pilota adaptat del joc de pilota asteca.

En acabar l'acte, Messi es va prestar a centenars de fotografies.