Àrea d'influència curs 2015-2016

ES POT FER PREINSCRIPCIÓ FORA DE TERMINI

S’ha de presentar en tots els casos:

1. Sol·licitud de preinscripció.
    2. 3 fotografies de l’alumne.
    3. Original i fotocòpia del DNI o NIE de la persona sol·licitant.
    4. Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    5. Original i fotocòpia de la targeta sanitària individual (TSI) de l’alumne/a.
    6. Volant de convivència, padró o contracte de treball quan l’adreça del lloc de treball del pare, la mare, el tutor o la tutora és dins l’àrea d’influència del centre.

S’ha de presentar només per al criteri o els criteris de prioritat al·legats a la sol·licitud de preinscripció.

1. Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa.
    2. Original i fotocòpia del carnet de família monoparental.
    3. Original i fotocòpiade document que acrediti discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne/a, pare, mare o germà/na.
    4. Certificat del metge en cas de malaltia crònica, de l’alumne/a sol·licitant, que afecti a l’aparell digestiu, endocrí o metabòlic.
    5. Certificat de Renda Mínima d’Inserció, si el pare, la mare, el tutor o la tutora són beneficiaris de l’ajut.