Preinscripció 2018 - 2019

JORNADA DE PORTES OBERTES

Realitzarem la jornada de portes obertes divendres 16 de febrer de 2018 en due sessions:

- 1a sessió: 09:10h

- 2a sessió: 14:45h

L'objectiu serà conèixer el Projecte Educatiu del centre, resoldre dubtes i realitzar una visita guiada en horari lectiu per tal de veure el funcionament de l'escola. També s'acordarà dia i hora per lliurar la sol·licitud de preinscripció i realitzar una petita reunió personal amb direcció.

* L'entrada es realitzarà pel carrer San Ramon, s/n

PREINSCRIPCIÓ I CALENDARI

PENDENT DE REBRE LES INSTRUCCIONS DEL DEPARTAMENT D'ENSENYAMENT

ADAPTACIÓ DELS ALUMNES DE P3 - SETEMBRE 2017

ADAPTACIÓ DELS ALUMNES DE P3 - SETEMBRE 2016   ADQUISIÓ D'HÀBITS A P3 - CURS 2016/2017

VÍDEO DE L'AJUNTAMENT DE ST. QUIRZE   VÍDEO DE L'AJUNTAMENT DE ST. QUIRZE

CRITERIS DE PRIORITAT del curs 2017/2018 (PENDENT D'ACTUALITZAR)

1. Criteris generals
    • Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
      • Domicili a l'àrea de proximitat del centre: 30 punts.
      • Lloc de treball a l'àrea de proximitat del centre: 20 punts.
      • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
      • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l'ajut de la renda mínima d'inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l'alumne o d'un familiar de primer grau: 10 punts.
    • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.

2. Criteris complementaris
    • Pel fet de formar part d'una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
    • Si l'alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s'hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
    • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l'alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.

3. Criteris específics de prioritat
    Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits.
    En l'ESO i el batxillerat, en els centres que es determini per resolució, tenen preferència els alumnes que cursin simultàniament ensenyaments de règim general i ensenyaments professionals de música o dansa, o segueixin programes esportius d'alt rendiment.

Enllaços importants :

TORNA ENRERAfletxa
  TORNA A LA PÀGINA INICIAL logo

ESCOLA PILARÍN BAYÉS

c/ Sant Ramon s/n - 08194 Sant Quirze del Vallès (Les Fonts), Barcelona - Correu: a8044454@xtec.cat - Telèfon: 937843841 - Fax: 937842384