Page 14

El Pinyo Num61

Sant Jordi 2013 14 Festes Amb el galop d’entrada del Ball de Gitanes, encetem aquesta festa tan entranyable de Sant Jordi. Al matí, els més menuts de l’escola ens van fer un lluïment de les danses apreses, mentre els més grans feien tallers i muntaven les parades. Després d’un bon dinar, va ser l’hora de retrobar-nos al camp de futbol per fer els desitjats Jocs Florals, mentre que els més petits gaudien d’un espectacle de titelles. És més que evident que el poema es treballa a l’escola perquè cada vegada es veu més estil literari en cadascun dels guanyadors. No oblidem, i els nens i les nenes prou ho saben, que aquest any es celebra el centenari de Salvador Espriu, reconegut escriptor català, i encara en actiu, Joana Raspall, gran poetessa.

El Pinyo Num61