Educació infantil

Pinyo_Gener14_Num62

Educació Infantil Els nens i nenes de P3 ajudem a decorar el xiprer de la Plaça del Monestir Com molt bé tots sabeu, durant els Nadals, es guarneixen els arbres de la plaça d’Octavià i l’entorn del Monestir amb llums que donen un aire de festa, i diferent al que estem acostumats a veure la resta de l’any. Enguany l’ajuntament va proposar a les escoles la decoració del xiprer, ah!!! però a càrrec de tots els nens i nenes de P-3 de Sant Cugat. Els nens i nenes de les classes del Sol i de la Lluna, vam estampar les nostres mans a sobre d’un estel. D’aquesta manera tota la ciutat va poder admirar aquesta decoració tan original. Esperem que totes les famílies hagin pogut admirar “aquestes manetes tan especials” 6 Projecte éssers fantàstics El grup de P5A, Les Àligues, durant el primer trimestre hem estat descobrint els éssers fantàstics. Sirenes, fantasmes, vampirs, dracs, pegàs, unicorn, bruixes… Hem après moltíssimes coses, hem escoltat contes sobre aquests éssers, cantat cançons, descobert d’on provenen, on viuen, quins poders tenen… a més a més cadascú de nosaltres ha pogut crear un ésser fantàstic inventat. Ens ha servit també per parlar de les nostres pors als monstres, que no en tenim gaire perquè som molt valents! Hem gaudit molt i hem deixat volar la imaginació!

Pinyo_Gener14_Num62