POMPEC

BIBLIOTECA CEIP POMPEU FABRA

Vine i veuràs tots els tresors que tenim per compartir amb tu!!!

RATOLIVA

IU, EL DETECTIU

AQUi HI TROBAREU:

EL PRESTEC:

El servei de préstec us permet prendre fins a 4 llibres durant 15 dies.
Són exclosos de préstec les obres de referència, material multimedia, material elaborat pels alumnes, les revistes i tot el material que la biblioteca consideri.

LA BIBLIOTECA EN HORARI ESCOLAR:

· Horari: de 9 h a 12'30h i de 15h a 16'30h. (Cada grup classe té assignat un horari, a més a més poden utilitzar la biblioteca en altres horaris lliures amb el seu mestre.)
· Servei de préstec: dilluns i dimecres de 11h a 11'30h (hora del pati).
· Pla de lectura, activitats de recerca i formació d'usuari de biblioteques.

LA BIBLIOTECA EN HORARI EXTRAESCOLAR:

· Horari: de dilluns a divendres de 16'30h a 17'30h. És un servei que ofereix l'AMPA.
-Es pot fer préstec, llegir, fer deures i consultar tan els llibres com els ordinadors.

LES NORMES:

· A la biblioteca heu de parlar fluix respectant la lectura dels altres.
· No es pot entrar amb menjar ni begudes.
· Cal tractar els llibres amb molta cura.
· Tingueu cura del ordinadors i utilitzeu-los amb ús únicament educatiu. Demaneu-los a la bibliotecària i respecteu els torns si cal.

PROGRAMA "PUNTEDU":

La nostra biblioteca participa en el programa d'innovació educativa La biblioteca escolar "puntedu". Aquest programa té la finalitat de fer de les biblioteques escolars de Catalunya un centre d'aprenentatge i d'impuls a la lectura i crear una xarxa de col·laboració entre aquestes biblioteques i amb les biblioteques públiques.
Una de les novetats més importants és que el catàleg de totes les biblioteques "puntedu" es pot consultar a través d'internet a l'adreça: www.xtec.cat/epergam.

Aquest programa proporciona:

· Recursos econòmics per la biblioteca
· Recursos per al currículum
· Un professorat amb formació especifica
· Un pla de lectura
· Un espai d'aprenentatge
· Un fons actualitzat i catalogat com les biblioteques de la diputació ...