EDITORIAL

Ja hi tornem a ser! Han passat festes (i ha passat de llarg la loteria, per poc...!) i l'any nou, i el curs nou, de seguida seran vells. Però amb moltes novetats, pel que fa a l'escola:
D'una banda, aquest curs, hem engegat el programa "Pensem", per a tots els cursos. Es tracta, tal com diu el nom, de tenir cada setmana un espai de reflexió amb els nens, per tal que aprenguin a pensar i a prevenir i resoldre els petits conflictes de la convivència diària. Això es fa a través de petits jocs que, a més, els resulten ben divertits.
Al pati, els Reis ens hi han deixat tot un carrer simulat, per als petits, i tres torres de fusta amb diferents elements per a enfilar-se, grimpar, ressolar... per als grans. No cal ni dir que tenen molt d'èxit, sobretot per la novetat que representen.
I aquest curs també hem aconseguit un vell somni: que Internet arribi a cada classe i que tots els ordinadors, a més, estiguin en xarxa.
Tot plegat, doncs, ens ha de permetre continuar avançat cap a l'escola renovadora i de qualitat que ens mereixem.