A M P A

L'AMPA del CEIP Prat de la Riba és una associació constituïda legalment, que intenta agrupar els pares i mares de l'escola. La seva finalitat és donar suport i assistir als membres de l'associació amb tot el que faci referència a l'educació del seus fills. L'AMPA és el principal interlocutor que tenen mestres i equips directius per tractar temes que afecten a les famílies que composen el nostre col·lectiu.

PER A QUÈ SERVEIX L'AMPA?

• Promou la representació i la participació dels pares dels alumnes en la gestió del centre mitjançant el Consell escolar.
  • La creació, foment i desenvolupament d'activitats que encaixin amb les tareés específiques del centre.
  • Administra i gestiona els recursos que aporten els associats.
  • Col·labora amb el centre en festes i reposició de material lúdic i educatiu.

ACTIVITATS

• L'AMPA gestiona tots els serveis extraescolars que s'organitzen actualment en el centre.
  • L'interés per millorar els serveis que ofereix la nostra escola ha fet que un grup de mares, amb molta il·lusió i la col.laboració de la Fundació Pere Tarrés, posessim en marxa la reorganització de la biblioteca del centre.

OFERIM servei de :

• Menjador
  • Servei d'acollida: de 12 a 13h.
  • Activitats lúdiques, esportives i culturals fora de l'horari escolar:
  • bàsquet,
  • manualitats,
  • l'hora del conte
  • català per adults.

COM PARTICIPAR-HI?

Per un bon i millor funcionament de l'AMPA cal fer-vos socis , assistir als actes i reunions convocades, formar part de la Junta Directiva, escollida pels socis,proposar o suggerir altres opcions per millorar el funcionament d'aquesta associació.

L'AMPA té la convicció de que l'educació dels nostres fills per una adequada integració en el món social i laboral actual, és una tasca que hem de portar a terme pares i mestres conjuntament i a la que val la pena dedicar-hi el nostre esforç.

COL·LABORA AMB NOSALTRES!!!

HORARI:

De 9 a 10 del matí tots els dies lectius.

ADREÇA:

C/Prat de la Riba, 36