Fem

Tenint en compte la realitat actual del nostre entorn creiem en una educació integral del nostres alumnes que a més del vessant instructiu potencii el respecte, la tolerància, la solidaritat, el diàleg, l'autonomia personal, la responsabilitat... a fi de formar persones

I per dur a terme aquesta tasca comptem amb una sèrie d'activitats integrades dintre del nostre projecte pedagògic:

• Psicomotricitat al parvulari
  • Informàtica des de 1r. de Cicle Inicial
  • Anglès a tota la Primària
  • Participació en activitats proposades per entitats de fora de l'escola: Concerts, teatre,tallers, exposicions, premis Baldiri i i Reixac...
  • Sortides i colònies
  • Orientació psicopedagògica per part de l'Equip d'Assessorament Psicopedgògic (EAP).
  • Aula d'acollida.
  • Estudi assistit en petits grups, fora de l'horari escolar, subvencionat per la societat "Reddis".
  • Celebració de les nostres festes i tradicions.
  • Jornades Culturals.
  • Revista Escolar.