VOLEM

La nostra escola vol donar resposta a les necessitats i demandes que la societat actual planteja i per aconseguir-ho eduquem en:

L'adquisició dels coneixements bàsics i les habilitats necessàries que els permeti afrontar la realitat de la societat en la que estem immersos.

El reconeixement de la diversitat del nostre entorn i per tant la no discriminació.

Valors humans per a una formació cívica, ètica, i per la convivència i el respecte mutu.

La igualtat d'oportunitats per a tots els alumnes independentment del seu sexe, raça o religió.

Català. Som una escola catalana i potenciem l'ús del català dintre de l'àmbit escolar.

El coneixement de la nostra cultura i entorn que ens ajuda a integrar-nos en la societat.