La pàgina de l'AMPA

L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes del CEIP Puig Cavaller té 159 socis entre els quals s'elegeix una junta directiva formada per dotze persones, amb els següents càrrecs: president, vice-president, tresorer i vocals; un forma part, també, del Consell Escolar. Cada any es renova la meitat de la junta. Aquesta es reuneix un cop per setmana. La quota de soci l' A.M.P.A és de 3500 pessetes per unitat familiar.

La nostra tasca principal és vetllar, juntament amb els mestres, per a que els nostres fills i filles rebin l' educació adequada i intentar conservar el Centre en bones condicions.

A més a més organitzem algunes festes pels xiquets i xiquetes de l'escola:

• Arribada del patge de SSMM els Mags d'Orient.
  • La xocolatada de Carnestoltes.
  • La festa de fi de curs.
  • El Parc de Nadal de la Terra Alta, juntament amb l'assamblea local de la Creu Roja.

Ens ocupem també de la gestió del menjador escolar, la distribució de l'agenda, els xandalls i les calculadores. Aquest curs hem gestionat els llibres de text pels nostres associats, la qual cosa ha suposat un benefici per als pares i mares.

S'han ofert dues xarrades a càrrec dels pediatres del CAP de Gandesa ("Prevenció d'accidents infantils" i "Alimentació en la infància i adolescència") i un curs de tècniques d'estudi.

Durant el curs escolar organitzem un curset d'anglès destinat als alumnes de P/5 fins a 6è de Primària. A l'estiu se'n ofereix un altre d'un mes de durada.

Hem fet diferents aportacions al centre: material esportiu i d'esbarjo, taules de ping-pong, llibres per a la biblioteca,...

El que ens ocupa més temps i ens suposa una major despesa, és sense dubte l'esport escolar. Hi ha més de 100 nens i nenes que en practiquen algun, entre ells alumnes del poble que estudien al IESI de la Terra Alta.

Dins del programa CEIM disposem de quatre nivells per a què els alumnes facin Educació Física fora de l'horari escolar i gratuïtament.

Col.laborem amb el Consell d'Esports de la Terra Alta en l'organització de les següents modalitats: escacs, tennis-taula, cross i futbol sala. S'ha participat en diversos campionats obtenint excel.lents resultats.