CONCLUSIÓ

Com deiem a la justificació, la nostra escola és una escola rural amb un nombre reduït d'alumnes, per això hem cregut necessari que en aquest concurs i participessin tots nens. Els de C.S han fet el treball de recerca, entrevistes, anècdotes i algunes icones d'aquesta pàgina WEB, d'altres les han fetes els alumnes de C.M i els de 2º de Primària han fet els els dibuixos que serveixen de fons a algunes de les pàgines. Els d'E.Infantil i 1er de Primària han treballat de manera més lúdica i manipulativa i han construït trens amb capses de cartró i fustes. També hem de destacar el seu entussiasme per plasmar sobre el paper la seva visió particular del tren.

Des d'aquí volem agraïr del Sr. Lluís que de manera altruística ens va permetre viatjar amb el Tren de Vilamanya i va brindar als alumnes la possibilitat de fer-li dues entrevistes per aprendre tot allò que volien saber sobre aquest mitjà de transport.

També espressem un reconeixament especial a l'escola de Duesaïgues i molt particularment la seva mestra, la senyoreta Pilar que ens ha escanejat totes les fotografies que configuren aquest treball.

I finalment felicitar als pares per la iniciativa de preparar als nens per la representació d'una obra de teatre que té per títol " El tren de Vila Xica".

A tots:

MOLTES GRÀCIES

wb01569_4.gif (193 bytes)Tornar                                                                             bs00877a.gif (1713 bytes)    BIBLIOGRAFIA