JUSTIFICACIÓ

barra20.gif (3253 bytes)

wb01569_2.gif (193 bytes)Tornar

D'antuvi hem de dir que som una escola rural petita que forma part de la Zona rural Baix Camp Sud.

Al Centre hi ha quatre professors i tenim com a itinerants un professor de gimnàstica, anglès, de música i un d'educació especial.

El nombre d'alumnes que acull el Centre és de 35.

En el Projecte Curricular de Centre i en l'àrea de Coneixement del Medi, tenim com a prioritat que els alumnes coneguin la seva realitat més immediata, d'aquí que cada curs dediquem dos o tres centres d'interès a descobrir el nostre entorn.

Aquest any teníem previst entre d'altres, l'estudi del tren ja que aquest mitjà de comunicació és desconegut per gran part dels alumnes, que tot i tenir una estació de tren dins el seu municipi ha quedat pràcticament en desús. El cotxe particular del qual disposen quasi bé totes les famílies ha fet que el tren no sigui el mitjà utilitzat per desplaçar-se, sobretot a Reus, centre comercial al qual acudeixen els vilatans de Riudecanyes.

L'estació de Botarell-Riudecanyes, molt utilitzada altres temps, ha passat a ser una estació de tercer ordre i en l'actualitat no hi ha servei de cap d'estació i són pocs els tren que hi fan parada.

En aquest treball de recerca sobre el tren, esperem que els alumnes gaudeixin en la descoberta d'aquest mitjà de transport que dóna al viatger un plaer diferent del viatjar amb cotxe ja que apart de poder contemplar plàcidament el paisatge pot establir comunicació i relació amb altre passatger, cosa sempre enriquid

Disseny i muntatge de la web realitzat per Montserrat Giné Ribé

wb01570_1.gif (184 bytes)Avançar