 |
La Història
L'escola pública Sant Ildefons
va començar la seva trajectòria al mateix temps que el barri
on és ubicada.
Inaugurada el març de
l'any 1968, es va crear com a resposta a la forta demanda social i
a l'augment demogràfic propvinent d'altres comunitats a la recerca
de treball.
Els primers anys l'escola acollia un
nombre molt elevat d'alumnes de 6 a 14 anys, quatre o més grups
per curs.
L'any 74 es van haver d'habilitar uns
locals fora de l'escola per atendre els alumnes de Preescolar de 4 i 5
anys.
Posteriorment aquests locals es van
fer servir per ubicar-hi altres activitats com per exemple l'escola d'adults
Flora Tristán...
A causa de la forta davallada de la
natalitat; actualment, l'escola té només una línia
.
|