FESTES

Cada festa que hem celebrat aquest curs ha tingut un caràcter especial, hem llençat la casa per la finestra. Hem volgut afegir algun element cultural de projecció ciutadana que ens ha recordat que estem de celebració.

Festa de tardor: El Joan Domingo ens ha vingut a explicar contes, ha estat tot el matí amb nosaltres i ens ho hem passat molt bé amb els seus relats. N'ha explicat tants que l'hem deixat esgotat.

Festa de Nadal: Hem començat a treballar les propostes del Fòrum 2004: El món on visc i el món on m'agradaria viure amb tots els grups de l'escola. Els nens i les nenes han dibuixat i han dit o escrit com hauria de ser el món que elles i ells voldrien. A partir dels seus textos i dibuixos hem preparat un àudiovisual en el qual representants de les diferents classes han recitat les frases escollides i per acabar un text en memòria del Miquel Martí i Pol, poeta del poble que pocs dies abans ens havia deixat. El quartet Ilerda ha complementat l'acte amb la interpretació d'unes peces musicals en els entreactes.

Festa del teatre: Hem fet una cloenda fantàstica després d'haver gaudit de les nostres obres, la Companyia la Baldufa ha representat l'obra "El baró de Munchaussen" i hem aplaudit fins a cansar-nos perquè ho ha fet d'allò millor amb tot d'efectes especials que només poden fer uns professionals com ells.

Festa de Sant Jordi: El dia de la presentació del llibre "La nostra escola" que hem fet tots i totes plegats, tota la comunitat hem pogut gaudir d'un espectacle poètic "Un plat pla ple de poesia està" amb el grup "Tantàgora ". Tot parant i desparant la taula ens han anat recitant i cantant petits poemes, dites embarbussaments i cançons amb una expressivitat de veu i de cos magnífica.

Festa de la Primavera: Aquest any ha estat una festa especial, durant la tarda tothom ha pogut participar en les diferents activitats que havíem preparat al nostre pati: el trenet on els petits han pogut pujar una i altra vegada, el rocòdrom on els més grans han pogut atrevir-se a escalar les parets preparades per a l'ocasió, la tirolina, els matalassos inflables que han permès saltar i saltar els més petits.
Durant el sopar preparat per a l'ocasió, hem pogut compartir taula amb alumnes dels primers anys del nostre col·legi, membres de les famílies fundadores, antics professors i professores, actuals membres de la comunitat, tothom unit per una celebració comuna FEM 50 ANYS!

Per acabar d'arrodonir la festa ens han amenitzat la nit "La salseta del Poble Sec", gràcies a que un dels seus membres havia estat alumne del nostre col·legi, el noi de Bell-lloc Salvador Escribà.