HOMENATGES

Famílies fundadores

El Col·legi Sant Jordi va retre homenatge a les famílies fundadores i que van iniciar la seva educació. El mateix dia 22 de març, amb la conferència inaugural, les famílies Farreny, Isern i Solans van rebre el reconeixement i estima de la gent del Sant Jordi. Va ser un acte molt emotiu, on a més dels parlaments de les autoritats acadèmiques i de la nostra ciutat, el Josep Domínguez director de l'escola va presentar la conferència i l'Albert Florensa president de l'AMPA va fer la glosa d'aquells temps inicials del col·legi. Val a dir un parell de coses, una que tots dos van estudiar al col·legi i l'altra que l'Albert va demostrar que és molt més que el President, en la seva persona conflueixen tot un seguit de circumstàncies que fan que elaborés una "glosa" molt emotiva però al mateix temps plena de senzillesa i perquè no amb un toc de poesia, retornant el record d'aquells temps i que els familiars van saber reconèixer.

Institut Municipal d'Educació

El Consell Escolar Municipal en la Celebració de la Festa de Sant Jordi va retre homenatge, aquesta vegada als 50 anys del Col·legi Sant Jordi.
El dia 16 d'abril a l'Auditori Enric Granados i amb la presència de les autoritats locals:
· Il·lm. Sr. Àngel Ros, Paer en Cap
· Il·ltre. Sr. Ramon Camats, Regidor d'Educació
· Sr. Carles Vega, Director de Serveis Territorials d'Ensenyament

El Sr. Francesc Pané, Regidor de Participació va fer la glosa dels 50 anys del col·legi i tot seguit el Sr. Paer en Cap va fer l'entrega de la Placa de l'IME.

Ajuntament de Lleida

El dia 7 de maig i en l'acte oficial d'inici de la Festa Major, al Saló de Plens de la Paeria , l'Il·lm Sr. Alcalde va entregar al Director del col·legi la Placa de la Paeria al mèrit educatiu i pedagògic, atorgada per acord en el darrer ple de l'Ajuntament.