LLIBRES

La Nostra Escola

És un llibre especial perquè està bastit amb els sentiments de tota la comunitat educativa, perquè n'hem fet un d'igual per a tothom perquè hi ha hagut la aportació de la Carme Molet, perquè l'hem imprès.

Vam iniciar el projecte mitjançant un seguit de preguntes que ens van portar a comentar i debatre sobre què ens agrada, què pensem, què sentim, què desitgem ... de la nostra escola.

L'edició d'aquest llibre ha estat possible a la col·laboració de l'Institut Municipal d'Educació i al Departament d'Educació. Però sobretot al treball realitzat pels nens i nenes i del professorat.

El dia 26 d'abril el vam lliurar a les famílies amb la presència del Sr. Ramon Camats, Regidor d'Educació de la Paeria i del Sr. Carles Vega, Director de Serveis Territorials d'Educació de la Generalitat.

Col·legi Sant Jordi, 50 anys educant.

Aquest també és un llibre especial, per la gent que l'ha fet i pels testimonis que s'hi recullen. És un llibre on es recull una mica d'història, allò que ara som i a més a més hi podeu trobar diferents testimoniatges - famílies fundadores, el primer alumne, les primeres mestres, ... -.

Cal agrair i reconèixer el treball realitzat de manera desinteressada pel amics Francesc Closa i Óscar Fernández. Segurament podien explicar més coses i dins i tot d'una manera diferent però la realitat és que ha estat una feina excel·lent i hem aportat dades per la història.

L'edició d'aquest llibre ha estat possible a l'aportació de la Diputació de Lleida i sense oblidar els autors que hi han intervingut.

El dia 15 de juny en vàrem fer la presentació a la Sala de la Diputació, - era plena de gent- i en vam lliurar els primers exemplars. Vam comptar amb la presència del Sr. Miquel Padilla i del Lluís Pagès. I com no de la Núria Garí, autora del disseny i de l'emmaquetació.