|
Aquí la gent de segon estem esperant les primeres explicacions |
- Saps amb què feien el paper abans? |
|
Quina polseguera aixecava l'espolsador! |
L'hora de la veritat: posar el marc dins la tina i treurà la massa de paper sense marcar els dits. |
|
Ell si que ho feia bé! |
La màquina de satinar el paper. |
|
Qui falta? |
I ara nosaltres. A veure com ho farem. |
|
Traça en tenim. |
Expectació, concentració, tots i totes fem fila. |
|
Canvi d'escenari: Museu de la pell |
Quin ofici està fent l'escultura? |
|
De què estant fets els "tambors"? |
Hem pres apunts per recordar-ho tot. |
|
I aquí estan els i les de primer, escoltant molt bé! |
Mira, mira... |
|
Jo vull una maqueta com aquesta per jugar! |
La gran premsa deixa els fulls "planxats" |
|
A l'estenedor s'acabaven d'assecar els fulls. |
Estem en època de sequera, però vam veure la sínia. |
|
Amb molta atenció fem el nostre paper. |
- Mira fixat bé: hi ha una filigrana. |
|
A dinar! |
Ummmm! Quina gana! |
|
I després a jugar! |
El taller de la pell. Recordes el penjoll? |
![]() Escriure per recordar, escriure per aprendre. |
![]() I una bona peli. |