CEIP Sant Jordi          Projecte educatiu

L'escola té com a objectius:

També donem molta importància a l'aprenentatge de les llengües:

Per assolir aquests objectius l'escola duu a terme els següents PROJECTES:

BIBLIOTECA Setmanalment tot l'alumnat passa per la Biblioteca on es fan diferents activitats dirigides a incentivar el gust per la lectura, a formar als alumnes com a usuaris d'aquest servei i a donar recursos i estratègies per  a la cerca d'informació. També es fa préstec de llibres a través del programa épergam.
ESCOLTA'M La base d'aquest projecte se centra en desenvolupar actituds positives en els nens/es a través d'una vinculació afectiva amb el tutor i que els permetin desenvolupar-se de manera òptima tant a nivell afectiu com a nivell d'aprenentatges.
APRENENTATGE

I SERVEI
Els alumnes de 6è són padrins de lectura dels nens i nenes de P5; els alumnes de Cicle Inicial fan lectura amb  els avis dels casals de la població; els alumnes de  P4 cuiden l'hort amb els alumnes de l'escola Iris; els exalumnes de l'escola ajuden a Educació Infantil i Cicle Inicial.
LLENGUA ESTRANGERA S'inicia l'aprenentatge de l'ànglès des de P3. Al Cicle Inicial es vehicula una part de l'àrea d'Educació Física. Al cicle Mitjà i Superior es realitza una sessió setmanal amb grups reduïts per treballar l'expressió oral.
FILOSOFIA 3/18 Es tracta d'un projecte que s'aplica des dels 3 anys fins als 18 i que pretén desenvolupar les habilitats cognitives dels alumnes, tot ajudant-los a comprendre les matèries d'estudi i a millorar la seva capacitat reflexiva.
IMPULS A LA
LECTURA
Potenciar la lectura sistemàtica per assolir la competència comunicativa lingüística incoporant estratègies lectores com a eix vertebrador dels aprenentatges.

INICI