SERVEIS

ACOLLIDA

L’escola ofereix servei d’acollida de 8 a 9:30h del matí i l'organitza l'AMPA del centre.

MENJADOR

Objectius

L'empresa que està contractada per l'AMPA amb l'aprovació del Consell Escolar és: PALADARINES

Els objectius generals que es plantegen són els següents:

El joc i els tallers tenen un paper important en l'estona de lleure del menjador.

Tant el joc dirigit com el joc lliure suposen una eina molt educativa. Els tallers programats estan adaptats a l'edat i interessos dels infants.
A l'escola els infants tenen un important desgast físic, en l'elaboració dels menús s'ha d'aconseguir poder reparar aquest desgast a la vegada que s'educa en una dieta equilibrada.

Els menús estan elaborats de manera atractiva perquè els infants puguin gaudir durant l'estona del dinar. Aquests menús estan basats en una dieta mediterrània amb menús equilibrats i amb productes naturals evitant tot tipus de precuinats.

Preu:

Aquest curs el preu del menjador és el següent:

Menús

EXTRAESCOLARS