L'alumnat de Cicle Mitjà ens han deixat informació d'un escriptor que ben aviat ens visitarà al centre!!!

Nom i cognoms: RICARD BONMATÍ

Els nens i nenes de Cicle Mitjà hem fet un treball de recerca d'informació sobre un escriptor del qual en coneixíem alguns poemes.

Vosaltres en sabeu alguna cosa sobre en Ricard Bonmatí?
Nosaltres hem trobat tota aquesta informació.

Ricard Bonmatí va néixer a Barcelona el 12 d'octubre de 1954. Va estudiar Filologia Catalana. Ha treballat de mestre d'educació primària, d'assessor per a mestres, de corrector i traductor. També és professor a la Facultat de Psicologia Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna.

Principalment escriu poesia, però també té obres de teatre, rondalles i contes infantils i juvenils.

Us recomanem aquests llibres de poesia, que els trobareu a la biblioteca de l'escola, a l'apartat de poesia.

- En cap cap cap
- El zoo d'un poeta de la A a la Z
- Feres enciseres
- Estimades feres
Un altre gènere que també us pot agradar és el teatre. A la biblioteca trobareu les següents obres:

- Pizza tres Alícies
- Quants més serem, més riurem.
- La llegenda de Sant Jordi

SI VOLEU VEURE AL RICARD BONMATÍ RECITANT ALGUNS DELS SEUS POEMES, CLIQUEU EL SEGÜENT ENLLAÇ:

Altres escriptors recomanats