Els alumnes de Cicle Superior ens han deixat la biografia d'una escriptora!!!

Un dels seus personatges és molt conegut... quin?

Nom i cognoms: ELVIRA LINDO
Biografia:

Elvira Lindo és una escritora nascuda a Cadis, Espanya, el 23 de gener de 1962. Es va traslladar a Madrid amb 12 anys i allà, després d' acabar el batxillerat va estudiar periodisme.Segueix col·laborant amb el diari "El País".
Ha escrit també novel·les per a adults i teatre,i va fer els guions per a la pel·licula "La Primera Noche De Mi Vida" al costat del director Miguel Albaladejo.
Ella, publica contes com:"Charanga y Pandereta", "Bolinga" , "Amigos del Alma" o "Fue una Gran Dibujante". Com ja ha estat dit abans, també publica llibres per adults,com:
"El otro Barrio", publicat a l'any 1998.El mateix any en que va guanyar el Premi Nacional de Literatura Infantil i Juvenil de les Lletres Espanyoles amb un llibre de la serie "Manolito Gafotas" titulat "Los Trapos Sucios de Manolito Gafotas".

Text: Ivan Bartrina

Altres escriptors recomanats