L'alumnat de CICLE INICIAL ens han deixat informació...de qui?

Nom i cognoms: VALENTÍ GUBIANAS

.Els nens i nenes de Cicle Inicial no us recomanem un escriptor sinó una IL·LUSTRADOR.
Sabeu què fa un il·lustrador??? Doncs és una persona que fa els dibuixos dels contes i els llibres. Sí, sí... aquells dibuixos que ens agraden tant.
A nosaltres ens ho va explicar molt bé en Valentí Gubianas, què és un il·lustrador molt important i que en sap molt i per això us el recomanem.
A l'escola tenim dos llibres que ha il·lustrat en Valentí, són: “La Sara fa preguntes” i “El cavall de foc”.
Després de la visita del Valentí, a alguns i algunes de nosaltres ja sabem què volem ser de grans.

Biografia:

Va néixer a Navàs el 15 de maig de 1969. De petit es va passar hores jugant amb els botons i les vetes de la botiga dels seus pares. Dels llibres de l’escola i de la biblioteca, diu que només en recorda els dibuixos.

Obra:
Ha realitzat CARTELLS per a campanyes, MURALS (per a convencions, celebracions, espectacles…), ENCÀRRECS, jornades, RÈTOLS per exposicions i sobretot il·lustracions per a LLIBRES de moltíssimes editorials: Cruïlla, Barcanova, Baula, La Galera, Edebé, Ànima Llibres, Santillana, Columna Edicions, Edicions Bromera, Publicacions de l’Abadia de Montserrat, Editorial Teide, Castellnou Edicions, Grupo Anaya, Grup Promotor, Planeta, Cavall Fort i Tretzevents., etc.

L'alumnat de segon.

Altres escriptors recomanats