TEXT TEATRAL

Fes clic a la resposta correcta
Llegeix el fragment següent:

RATA-PINYADA FILLA (parla sense deixar de saltar al voltant de l’arbre):- Conta, conta! Conta, ma mare! Au, venga, no siguis dolenta!

RATA-PINYADA FILL ( fa el mateix que la seva germana): -Conta’ns un conte, mare, una història, una rondalla, d’aquestes que ens agraden tant!

RATA-PINYADA FILLA: -Si ens contes l’antiga història del pirata Barballamp... És el conte més sagnant que jo tinc en la memòria...

RATA-PINYADA FILL: -O el romanç del rei Poruc... Quin rialler,si el contaves: Aquest rei era més ruc que un ase quan menja faves!

RATA-PINYADA MARE ( baixa de l’arbre amb les ales ben esteses): -Au, au! Que pesats que sou! Sols que calleu us en diré un ara mateix, de conte... Però un, només!

RATA-PINYADA FILLA( s’asseu als peus de la seva mare i es disposa a escoltar):
-Visca, visca! I quin serà el conte, mareta, quin?

RATA-PINYADA MARE: -Doncs, serà...serà... Una història d’àngels i de dimonis!

RATA-PINYADA FILL ( s’asseu disposat a escoltar el conte) -De dimonis?... Quina por!