L'escola Santa Perpètua va començar a funcionar l'any 1975.
Som una escola de dues línies i aquest curs 2015-2016 a les nostres aules hi ha un total de 423 alumnes.

A la nostra escola eduquem en un entorn aconfessional i de respecte envers els altres. Creiem en una societat plural, oberta a tothom i sense cap tipus de marginació per raó de sexe, religió, procedència o situació econòmica i social. Eduquem en la llibertat fomentant actituds de responsabilitat, solidaritat i diàleg.
La llengua catalana és la llengua vehicular i d’aprenentatge del centre.

Considerem important fomentar els hàbits saludables entre el nostre alumnat i per això els dimecres és el Dia de la fruita. Per contribuir en la reducció de residus, recomanem portar l'esmorzar dins d'una carmanyola.

Treballem amb material socialitzat i participem en el programa del Departament d'Ensenyament de reutilització de llibres de text. Portem a terme un projecte de biblioteca i un altre d’informàtica que inclou, entre altres coses, l’obertura d’aquests espais a l’hora del pati.

L'alumnat participa en la vida escolar a través de l'Assemblea de Delegats i Delegades que es reuneix periòdicament amb l’equip directiu.

La participació dels pares i mares es vehicula per mitjà de l’AMPA i també de l’Assemblea de Mares i Pares Representants de Classe que es reuneix trimestralment amb la directora i un representant de l’AMPA.