.
 JOCS TRADICIONALS
al Parc de la Guineueta

Dimecres, 28 d'abril els nois i les noies de tercer vam anar al Parc de la Guineueta a jugar amb JOCS TRADICIONALS.

Allà vam trobar altres alumnes d'altres centres del barri disposats a passar un matí fantàstic, tot jugant al jocs de sempre (les bitlles, la granota, els esquis, els pedals, els malabars, la rotllana...).

A l'escola, prèviament, havíem fet grups de tres i ens havien assignat un color. Quan vam arribar al Parc de la Guineueta ens van donar una polsera a cadascú del color del grup que li havia tocat i ja ens van cridar per fer els equips multicentres.
.

A cada equip hi havia un/a mestre/a que ens acompanyava per les diferents estacions del recorregut esportiu. I a cada estació trobavem un/a mestre/a que ens explicava quin joc era i com s' hi jugava.

Ens ho vam passar súperdivertit!!

Això sí, ens va fer un dia esplèndid i molt calorós!!
Sort que portavem aigua i gorra per mitigar els efectes del sol.