L’AMPA

QUÈ ÉS?

L’Associació de Mares i Pares dels Alumnes del Torre Llauder va néixer per donar resposta a les necessitats d’una escola pública de qualitat i poder oferir uns serveis segons les necessitats dels nostres alumnes.

L’esforç i la dedicació intensa i entusiasta del professorat de l’escola ha donat com a resultat que en els darrers anys l’escola Torre Llauder s’hagi consolidat com a una opció de formació que la majoria de pares i mares del nostre entorn ha escollit.

QUÈ FA?

- Organitza activitats extraescolars: futbol, futbol sala, curs de flabiol i Sac de jocs pels més petits.
- Sortides del nostre gegant, en Llauderet Gratacels.
- Col·labora i participa en la celebració de festes tradicionals (castanyada, Xocolatada, Caga tió, Carnestoltes, Sant Jordi i la Festa de Fi de Curs).
- Organitza Casals d’estiu.
- Participa en la dotació de la biblioteca escolar.
- Ofereix i gestiona el Menjador Escolar.
- Ofereix servei de guarderia al parvulari pels matins i migdia.
- Col·labora amb la revista escolar Torre Llauder.
- Participa en reunions de diferents associacions culturals de la ciutat (FAPAC, MUCE, ...).
- Participa en les trobades amb les colles geganteres d’altres escoles.

I en definitiva, forma part activa de la Comunitat Educativa de la nostra escola.