ACTIVITATS ESCOLARS

INFORMÀTICA

Per tal d’afavorir la utilització en la pràctica educativa de les noves tecnologies, l’escola està dotada d’una sala amb 11 ordinadors i un servidor, 4 ordinadors a l'aula d'acollida, 1 a pàrvuls, 1 a cada classe de 3r fins a 6è, 1 a la sala de formació junt amb un retroprojector, 1 a la sala de mestres, 1 a la bibloteca, 1 a direcció, 1 pel cap d'estudis, 1 per l'AMPA i 1 per Educació Especial. Aquests estan connectats amb xarxa per ADSL, una mediateca, una televisió connectada a un vídeo i al Canal Satèl·lit Digital. Aquest equipament permet fer les explicacions adients en grup i el treball individual dels alumnes.

Treballem les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) en l’horari escolar des de Pàrvuls fins a 6è de Primària en 3 vessants:

1. L’ordinador com a eina de reforç i de treball de les àrees.
2. Alfabetització en les TIC, utilització de diversos programes de dibuix, processador de textos, correu en xarxa, correu electrònic, navegació per Internet, etc.
3. L’atenció a la diversitat, recuperació logopèdica.